Skip to main content
Hoe komt het dat ik tot 30 april moet wachten tot ik mijn oude nummer terug heb. Ik ben, ondanks het tijdelijke nummer, vrijwel onbereikbaar. Dat tijdelijke nummer doorgeven aan mensen en daarna weer terugdraaien is verwarrend, tijdrovend en werkt niet. Bovendien zou ik nu moeten bellen tegen hoge kosten. Ik ben hier niet heel erg blij mee. Mijn aanvraag dateert volgens mij van 18 april en ik ben dalijk dus bijna 2 weken vrijwel niet bereikbaar en moet bellen tegen hoge kosten.
Hoi Jan v. O,



Ik zie hier in het systeem ook staan dat je nummerbehoud per 30-4-2014 is goedgekeurd. Dat is de datum die we van je huidige provider hebben doorgekregen.

Wanneer je nummer nog niet is overgezet naar Simyo, zou het nog actief moeten zijn bij je huidige provider. Ben je niet meer in het bezit van die simkaart? Want ik raad je aan om de Simyo simkaart inderdaad pas na nummerbehoud te gebruiken.

Je huidige provider dient de simkaart in ieder geval actief te houden tot de datum die ze bij de aanvraag nummerbehoud hebben goedgekeurd.

Laat je het me weten?



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene. Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels begrepen dat het aan de vorige provider ligt. Helaas heb ik mijn oude simkaart gesloopt zodat ik nu helemaal niet meer bereiknaar ben, maar dat is mijn probleem (pje). Ik heb inmiddels nog een abo bij jullie afgesloten zonder nummerbehoud en ik hoop dat dat wat sneller gaat. Voor de rest vind ik dit forum prma werken, heb nu zelf dus 2 abo's bij jullie en ook mijn vrouw is overgestapt.



Vr. gr. Jan
Hi Jan v. O., al 3 simkaarten naar huize v. O.! :D



Ik denk dat jouw 2e er morgen wel zal zijn 😮

Reageer