Skip to main content
Kunnen jullie aub snel mijn overzet naar Vodafone regelen? Ik heb een maand gewacht op deze dag maar het resultaat is dat ik niet op Vodafone zit en wel door Simyo ben afgesloten. Help aub!
AUB geen telefoonnummers in berichten posten. Simyo kan deze zien aan de hand van je inlog. Je kan hem verwijderen tot een uur na het plaatsen van je bericht.



Ik ga er van uit dat je over bent gegaan met nummerbehoud?



Dat je niet bent aangesloten bij Vodafone, en wel al bent afgesloten bij Simyo, lijkt mij eerder een fout van Vodafone. Ik neem aan dat je hun Simkaart al in je toestel hebt zitten. Haal hem er eens uit voor 15 minuten, plaats hem daarna terug en zet je toestel aan. Is het dan nog steeds zo dat je geen aansluiting hebt, contact opnemen met Vodafone. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat er daar iets niet helemaal goed gaat.
heb al contact gehad met vodafone. ze zeggen dat het aan simyo ligt. heb ook de andere acties gedaan die je voorstelde. ben nu via twitter met simyo in gesprek. dank voor je hulp.
Hoi JimVerhoef, welkom op het Simyo forum!



Jammer om te lezen dat je bent overgestapt. Wat Raytje vertelt klopt. Je nummer is bij ons opgezegd en om deze reden ben je afgesloten. Wanneer je nu niet kan bellen bij je nieuwe provider, dan is het belangrijk dat zij kijken waar dit aanligt.

Ik zie dat je via Twitter ook contact met ons hebt gehad 🙂 Alleen hebben we geen reactie meer gekregen op hoe het komt dat je niet kan bellen bij Vodafone. Je kunt het beste bij hun navragen wat het specifieke probleem is.

Goed dat je ook het telefoonnummer even hebt verwijderd in je bericht.



Hou je ons op de hoogte?



@Raytje; dank je voor het correcte antwoord 😳

Reageer