Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik probeer over te stappen van Ziggo naar jullie, maar kan geen overeenkomst krijgen met mijn simkaartnummer van Ziggo. Ik heb het al meerdere malen geprobeerd:

- het hele simkaartnummer;

- de eerste 12 cijfers (op advies uit het forum);

- de eerste 13 cijfers (op advies uit het forum);

- de eerste 19 cijfers (op advies van Ziggo).



Maar niks blijkt te werken. Hopelijk kunnen jullie iets betekenen, want ik kom er zelf niet meer uit.
Hallo L.Dekker,



Niet de eerste keer dat ik dit hoor.

Ik zie het advies van Ziggo al staan. Hoe is dit advies tot stand gekomen? Heb je hun gebeld?

Krijg je een code te zijn bij afwijzing nummerbehoud?



Overstappen vanuit Ziggo Mobiel hebben meer mensen last van. Zo lees ik op het forum.
Hoi L.Dekker, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat het maar niet lukt om je nummerbehoud aanvraag erdoor te krijgen bij je vorige provider. Er is inderdaad iets in het systeem bij Ziggo, waardoor er vaak onterecht aanvragen worden afgewezen. In dit geval wil ik je verzoeken om een foto van het simkaartnummer door te sturen naar Nummerbehoud@simyo.nl of in reactie van de afwijzing. De nummerbehoud afdeling zal vervolgens een nieuwe verzoek voor je doen!



Laat je me weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt maikel.twinnie!

Reageer