Skip to main content
Is het mogelijk om mijn huidige maandelijks opzegbare en aanpasbare abonnement voor een periode van 3 maanden om te zetten naar prepaid?

Het zou gaan om de periode 4-1 tm 30-3 2014. Op welke data dien ik welke actie te ondernemen?

Op de website wordt me niet duidelijk hoe ik dit kan regelen, maar bij het aangaan van dit abonnement is mij verzekerd dat dit wel degelijk mogelijk is.
Mag ik vragen waarom. Als het voor de kosten is dan kan je ook het goedkoopste abonnement kiezen voor die periode.

En ik meende dat je internet sowieso kan stopzetten, dus dan spreek je over 3 euro per maand.

En geen gedoe met nummer porteren (2x) enzovoorts.
Is het mogelijk om mijn huidige maandelijks opzegbare en aanpasbare abonnement voor een periode van 3 maanden om te zetten naar prepaid?

Het zou gaan om de periode 4-1 tm 30-3 2014. Op welke data dien ik welke actie te ondernemen?

Op de website wordt me niet duidelijk hoe ik dit kan regelen, maar bij het aangaan van dit abonnement is mij verzekerd dat dit wel degelijk mogelijk is.




;53515">Mag ik vragen waarom. Als het voor de kosten is dan kan je ook het goedkoopste abonnement kiezen voor die periode.

En ik meende dat je internet sowieso kan stopzetten, dus dan spreek je over 3 euro per maand.

En geen gedoe met nummer porteren (2x) enzovoorts.




Hoi Jurena,



Welkom op het forum :)

Ik snap wel dat Martijn®️ vraagt waarom. Want het is zeker wel mogelijk om je abonnement om te zetten naar een prepaid aansluiting, maar het is misschien wel een beetje gedoe, voor 3 maanden. Je moet namelijk een nieuwe sim aanvragen, nummerbehoud aanvragen, enz.

Je zou dus inderdaad ook je bundels naar beneden kunnen zetten voor die periode. Als je je wijziging voor 25-12-2013 doet op Mijn Simyo, dan gaat die op 1-1-2014 in.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene
Boos, stap over van abonnement naar prepaid. Krijg herinnering dat ik porteringsgegevens moet invullen (had ik al gedaan bij aanvraag prepaid, maar goed...)

Invullen via portal lukt niet. Browser Eploren en Firefox gebruikt.

Heraaldelijk bellen en mailen met "service"desk. Opmerking: u moet Chrome gebruiken. Onze website werkt niet goed met Explorer en Firefox (ach ja zeer onbekende browser natuurlijk, ouder dan Chrome). Enfin toch maar Chrome geprobeerd. Lukt (uiteraard) ook niet.

Reden: je kunt via de portal helemaal niet je simyonummer ingeven om te porteren! Paarse simyo krododil!
Boos, stap over van abonnement naar prepaid. Krijg herinnering dat ik porteringsgegevens moet invullen (had ik al gedaan bij aanvraag prepaid, maar goed...)

Invullen via portal lukt niet. Browser Eploren en Firefox gebruikt.

Heraaldelijk bellen en mailen met "service"desk. Opmerking: u moet Chrome gebruiken. Onze website werkt niet goed met Explorer en Firefox (ach ja zeer onbekende browser natuurlijk, ouder dan Chrome). Enfin toch maar Chrome geprobeerd. Lukt (uiteraard) ook niet.

Reden: je kunt via de portal helemaal niet je simyonummer ingeven om te porteren! Paarse simyo krododil!




Gaat om probleem nummerbehoud van simyo abonnement naar prepaid mocht dat niet duidelijk zijn.
Hoi Zeer_ontevreden,



Ik heb vanochtend telefonisch contact hierover met je opgenomen, omdat ik erachter kwam dat er inderdaad helaas een bug is voor het alsnog invullen van je gegevens voor nummerbehoud wanneer je overstapt binnen Simyo :(



Zoals afgesproken hebben we nu alsnog de aanvraag voor je gedaan en zal je nummer per 1-7 worden overgezet van Sim Only naar prepaid.



Natuurlijk zijn ook wij niet dol op paarse krokodillen en zullen dan ook hard onze best doen om deze in de toekomst te voorkomen :)



Sorry voor het ongemak!

Reageer