Skip to main content
Beste,



Sinds maart 2015 tevreden klant. Destijds nummerbehoud aangevraagd en mijn tel. nummer is succesvol overgezet. Nu blijft er na inloggen melding zichtbaar: "nummerbehoud afgewezen. Bekijk reden en vraag opnieuw aan". Als ik vanaf prepaid zou willen overstappen naar sim only krijg ik melding "Nummerbehoud loopt nog. Pas als je aanvraag nummerbehoud is afgerond kan je overstappen naar Simyo Sim only". Het lijkt me dat deze melding onterecht in het overzicht staat en belemmerend werkt! Kan deze melding worden verwijderd?
Hoi Florence14 🙂,



Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Deze melding hoor je inderdaad niet te zien. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega van nummerbehoud. Zij gaat de melding voor je verwijderen. Ze zal het aankomende maandag oppakken. Het is dus even wachten :)



Geef je maandag door of je de melding niet meer ziet?
Beste Naomi,

Dank voor je reactie. De melding is nog niet weg...
Hoi Florence14,



Je account staat hier weer helemaal zoals het hoort. Misschien heeft je computer nog de cookies van de website bewaard. Zou je 'ns uit willen loggen van Mijn Simyo en de cookies willen verwijderen? Na het inloggen zou hij het goed moeten weergeven 🙂.



Groetjes, Tiury
Dag Tiuty,



Dank voor je reactie. Het spijt me, maar híer is er niets veranderd. Cookies verwijderd zoals geadviseerd, ook in andere browser geprobeerd in te loggen, maar de melding blijft staan 😢....



Florence
Hoi Florence14,



Vreemd, had zelf even gekeken en toen was het weg. Net stond het er weer. We hebben het nu nogmaals aangepast. Laat je me weten of de melding nu wel is verdwenen 😃?



Groetjes, Tiury
Beste Tiury,



Er staat nu een andere melding: "Om je huidige mobiele nummer mee te nemen, moet je het nummerbehoudsformulier nog invullen". Wellicht omdat ik eerder aangaf "als ik zou willen overstappen naar Sim Only".... maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Dus wat mij betreft mag (ook) deze melding verwijderd worden.



Met dank en groet,

Florence
hoi Florence14,



Oké, we hebben wij deze ook die melding voor je weggepoetst 😉!



Groetjes, Tiury

Reageer