.

Beantwoord

Overstappen van Prepaid (Lowcall) naar Abonnement met nummerbehoud

  • 17 December 2012
  • 4 reacties
  • 874 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil overstappen van Simyo prepaid naar abonnement. Er staan een hoop topics hierover in het forum, waarin staat dat je ingelogd moet zijn op Mijn Simyo en dat er dan een link staat op de tab Overzicht; "Overstappen van Prepaid naar Abonnement" Ik zie deze link er niet bij staan. Als ik via Selfservice begin met nummerbehoud en alles netjes invul, krijg ik de volgende waarschuwing: "Bij het veld 'Nummer dat je wilt behouden', heb je een Simyo nummer opgegeven. Je moet hier het nummer opgeven wat je wilt meenemen van je huidige service provider."
Hoe moet ik dit nu wel doen?
icon

Beste antwoord door Alex 18 December 2012, 14:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tonio,

Ik zie dat je een Simyo Lowcall aansluiting hebt. Dat is niet helemaal hetzelfde als Simyo prepaid. Vandaar dat je de optie om over te stappen naar een abonnement ook niet ziet staan op je persoonlijke pagina. Om over te stappen naar een abonnement moet je dus een nieuwe bestelling plaatsen. Vervolgens voer je bij het te behouden nummer (op het nummerbehoud formulier) een fictief telefoonnummer in (bijv. 0612345678). Vraag dan nummerbehoud aan en stuur een email met het juiste te behouden telefoonnummer naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoe eenvoudig kan het zijn : al jaren een prepaid account, wil nu over naar sim only. Zou in 24 uur moeten kunnen. Maarrrrr prepaid en dus nooit een bank opgegeven, dat wil niet. Hoe voer je dat in ? Niet. Maar even bij opwaarderen gekeken, daar kan het, sterker : is ook gelukt » heb een cent gekregen plus een activeringscode.
Code op de juiste plek ingevoerd en dan kiezen voor "over naar sim only" , dus niet , systeem zegt "nummerbehoud niet afgerond" . Hoezo, heb al een nummer en hou dat nummer.
Heb al een mail gestuurd naar porteringen, kan wel een dag of drie duren. En misschien komt er dan weer een konijn uit de hoge hoed. Hier misschien een sterk idee ?
Badge
heb mijn vraag verplaatst naar nieuwe vragen.🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi simbad,

Je hebt dezelfde vraag inderdaad in dit topic gesteld. Ik heb je vraag daar voorzien van een reactie.

Groetjes,

Alex

Reageer