.

Beantwoord

Overstappen van pre-paid naar sim-only niet mogelijk

  • 10 May 2013
  • 6 reacties
  • 401 Bekeken

Hallo,

Ik wil graag overstappen van pre-paid naar sim-only.
Als ik dat kies via 'Mijn Simyo' dan krijg ik de melding 'Nummberbehoud nog niet afgerond.'.
Ik kan op dit moment dus niet overstappen.

PS. we hebben hetzelfde zojuist voor mijn man gedaan en dat werkte wel.

PS2. Ik heb bovenstaande vraag ook proberen te stellen via het contact formulier, maar dat lukt niet. Ik kreeg de melding [new label:Invalid.Format.Question] bij het invullen van het bericht (verschillende browsers geprobeerd). Blijkbaar iets niet in orde met het web-formulier.
icon

Beste antwoord door Charlene 14 May 2013, 15:08

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Er zijn een aantal voorwaarden om over te stappen van prepaid naar simonly. Op de website kun je deze voorwaarden vinden.
Anders even kontakt zoeken via 1200 of wachten op een forum post.
Reputatie 3
Badge +9
P.s. bellen naar 1200 kan vanaf maandag weer.
Reputatie 7
Badge +9
Mij lijkt het dat er in het proces iets fout gegaan is. Het is immers bij uw man wel goed gegaan, onder dezelfde condities neem ik aan? Waarschijnlijk hebt u het al opnieuw geprobeerd?
bij overstappen van prepaid naar sim only moet je inderdaad nummerbehoud aanvragen. Je gaat een nieuwe verbintenis aan met Simyo en moet om die reden aansluitkosten betalen. 
Ik heb het zojuist opnieuw geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Ik heb net als mijn man al pre-paid via Simyo sinds Simyo begonnen is. Om de verschillende mogelijkheden van de sim only bundels te kunnen vergelijken heb ik wat zitten samenstellen zonder een keuze te maken. Misschien is er daarbij wat onder mijn account opgeslagen waardoor ik nu problemen heb. Ik zou graag over kunnen stappen. Mijn man is inmiddels al over (binnen een paar uur werkte het al).
Reputatie 7
Badge +9
Dit is op te lossen. U zult even moeten wachten tot maandag als de klantenservice weer bereikbaar is. Vanwege 4 dagen radiostilte zal het druk zijn. U kunt wachten totdat een moderator dit overneemt hier. Meestal dezelfde dag. Twitteren gaat sneller.
Badge +8
Hallo,

Ik wil graag overstappen van pre-paid naar sim-only.
Als ik dat kies via 'Mijn Simyo' dan krijg ik de melding 'Nummberbehoud nog niet afgerond.'.
Ik kan op dit moment dus niet overstappen.

PS. we hebben hetzelfde zojuist voor mijn man gedaan en dat werkte wel.

PS2. Ik heb bovenstaande vraag ook proberen te stellen via het contact formulier, maar dat lukt niet. Ik kreeg de melding [new label:Invalid.Format.Question] bij het invullen van het bericht (verschillende browsers geprobeerd). Blijkbaar iets niet in orde met het web-formulier.


Hoi AntoinetteH,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad en dat er technisch iets is aangepast, waardoor je de overstapknop nu wel hebt kunnen gebruiken.
Je abonnement is vandaag ingegaan:).

Ik heb je vraag over het contactformulier doorgestuurd naar de website-bouwers. Mag ik vragen wat voor browser je gebruikt?

Groetjes,

Charlene

Reageer