Skip to main content
Hallo,



Ik wil overstappen naar prepaid, heb nu een sim only maand abonnement, maar ga een jaar in het buitenland wonen en wil gedurende die tijd Simyo prepaid. Ik heb echter problemen als ik een sim prepaid aan wil vragen met mijn nummerbehoud: het vraagt me de telefoon provider in te voeren en zegt dan dat ik niet van "simyo" naar "simyo" kan overstappen met nummerbehoud? Terwijl ik dit wel nadrukkelijk heb nagevraagd enige maanden geleden toen ik een Simyo maand abonnement nam en toen werd mij verteld dat dit geen problemen zou opleveren...



Graag een snelle oplossing - ik wil voor het eind van de maand zijn overgestapt.



Bedankt, groeten.
Hoi Engeland,



Wat leuk dat je een jaar naar het buitenland gaat 🙂 Het is mogelijk om over te stappen naar Simyo Prepaid. Sorry voor de verwarring. Op onze website krijg je inderdaad een foutmelding. Hier zijn wij van op de hoogte en dit wordt opgelost.



Je kunt de volgende fictieve gegevens doorgeven bij je nieuwe Prepaid bestelling:

Provider: KPN

Te behouden nummer: 0612345678

Simkaartnummer: 12345678



Van je Prepaid bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een tijdelijk nummer. Je kunt dit tijdelijk nummer, de provider, het te behouden nummer en het simkaartnummer e-mailen naar nummerbehoud@simyo.nl. Mijn collega's van nummerbehoud gaan dan handmatig de gegevens aanpassen. Het is voor nu even een omweggetje, maar zo gaat het helemaal goed komen.



Heb je nog vragen?

Reageer