Skip to main content
Ik heb net mijn prepaid omgezet naar een sim-only abonnement.

Helaas krijg ik achteraf pas bericht dat ik nu een tijdelijk nummer krijg, terwijl ik voor nummer behoud heb gekozen.

Hier ben ik niet blij mee omdat net in het weekend ik mijn nummer niet kwijt wil.

Waarom wordt dit niet duidelijk van te voren aangegeven en waarom kan ik niet mijn simkaart behouden.
Ik heb net mijn prepaid omgezet naar een sim-only abonnement.

Helaas krijg ik achteraf pas bericht dat ik nu een tijdelijk nummer krijg, terwijl ik voor nummer behoud heb gekozen.

Hier ben ik niet blij mee omdat net in het weekend ik mijn nummer niet kwijt wil.

Waarom wordt dit niet duidelijk van te voren aangegeven en waarom kan ik niet mijn simkaart behouden.




Hoi anja68,



Ik zie dat je een nieuwe bestelling hebt gedaan voor een abonnement. Dat hoeft niet. Je kunt gewoon inloggen met je prepaid- aansluiting en dan overstappen via de overstap-link. Dan krijg je geen nieuwe simkaart, maar wordt alles op je huidige simkaart in orde gemaakt.

Meer informatie vind je hier.



Laat je even weten of het nu lukt?



Groetjes, Charlene
Ja dank je is nu wel gelukt, vreemd wat ik dacht dat ik de eerste keer ook via dezelfde manier had aangevraagd.

zal me wel vergissen ;-)

grtjs

Anja
Ja dank je is nu wel gelukt, vreemd wat ik dacht dat ik de eerste keer ook via dezelfde manier had aangevraagd.

zal me wel vergissen ;-)

grtjs

Anja




Fijn dat het nu gelukt is 🙂 Ik zie het ook in het systeem. Morgen word je prepaid aansluiting een abonnement.

Let wel op dat je je eerste bundels naar rato krijgt. Dat betekent: er is nog een halve maand augustus, dus je krijgt en betaalt nog een halve bundel deze maand.



Groetjes,

Charlene

Reageer