Skip to main content
Ondanks dat ik verwacht dat mijn vraag al een keer eerder is gesteld kan ik het antwoord helaas niet vinden via de zoekfunctie. Alvast sorry voor als ik niet goed gezocht heb :o ...



Het veranderen van de gegevens van de contracthouder is bij Simyo (nog) niet mogelijk. Maar nu de volgende situatie:

- Huidige contract loopt over 2 maanden af bij t-Mobile.

- Dit contract staat op naam van X.

- Nieuw contract wordt aagevraagd met de mogelijkheid voor nummerbehoud en met de gegevens van Y.

- X en Y wonen op hetzelfde adres.



Het nieuwe contract bij Simyo zou daarmee dus op een andere naam komen te staan. Het opzeggen bij t-Mobile zal wel met de gegevens van X moeten gebeuren en die zijn standaard dan niet bij Simyo bekend.



Gaat nummerbehoud hiermee doorgang vinden of gaat dit niet goedkomen? Mocht het namelijk niet lukken dat maken wij nog even snel gebruik van de mogelijkheid om van naam te wisselen bij t-Mobile.



Alvast bedankt.
Ik meen te herinneren dat dit niet gaat. Ik zou van naam wisselen bij t-mobile.
Ondanks dat ik verwacht dat mijn vraag al een keer eerder is gesteld kan ik het antwoord helaas niet vinden via de zoekfunctie. Alvast sorry voor als ik niet goed gezocht heb :o ...



Het veranderen van de gegevens van de contracthouder is bij Simyo (nog) niet mogelijk. Maar nu de volgende situatie:

- Huidige contract loopt over 2 maanden af bij t-Mobile.

- Dit contract staat op naam van X.

- Nieuw contract wordt aagevraagd met de mogelijkheid voor nummerbehoud en met de gegevens van Y.

- X en Y wonen op hetzelfde adres.



Het nieuwe contract bij Simyo zou daarmee dus op een andere naam komen te staan. Het opzeggen bij t-Mobile zal wel met de gegevens van X moeten gebeuren en die zijn standaard dan niet bij Simyo bekend.



Gaat nummerbehoud hiermee doorgang vinden of gaat dit niet goedkomen? Mocht het namelijk niet lukken dat maken wij nog even snel gebruik van de mogelijkheid om van naam te wisselen bij t-Mobile.



Alvast bedankt.




Hoi CD130,



Dit gaat wel lukken. Bij nummerbehoud is tenaamstelling niet belangrijk. Als jij het telefoonnummer en het simkaartnummer goed doorgeeft, gaat er niks mis met je aanvraag.

Bij de aanvraag nummerbehoud vragen wij T-mobile of we het nummer mogen overnemen. Daarom telt een aanvraag nummerbehoud als een opzegging. Omdat het nummer dan bij ons actief wordt en niet meer bij hun actief is, heb je daar dan geen abonnement meer.



Je kunt dus gewoon een bestelling plaatsen en nummerbehoud aanvragen :)



Groetjes,

Charlene
@Charlene

Top! Dan gaan we het gewoon proberen 🙂
Mijn excuses voor de verwarring CD130.
@Martijn

Geen punt. We besparen hiermee 10 euro, dus zo heel erg had het niet geweest als we het toch bij t-Mobile hadden gedaan. :o
@Martijn

Geen punt. We besparen hiermee 10 euro, dus zo heel erg had het niet geweest als we het toch bij t-Mobile hadden gedaan. :o




Elke euro die in deze tijd kan besparen is mooi meegenomen. 🙂.

Reageer