Skip to main content
Ik wil overstappen van simyo-prepaid naar sim-only.

Heb al het bankrekeningnummer aangegeven en wacht op act.code

Maar ik heb tevens een andere simkaart nodig voor de smartphone.

Mijn oude van simyo is een normale simkaart en nu heb ik een micro-simkaart nodig (oude heb ik al gecheckt).

Kan ik nu ook al een vervangende aanvragen?

of loopt het dan fout?
Ik wil overstappen van simyo-prepaid naar sim-only.

Heb al het bankrekeningnummer aangegeven en wacht op act.code

Maar ik heb tevens een andere simkaart nodig voor de smartphone.

Mijn oude van simyo is een normale simkaart en nu heb ik een micro-simkaart nodig (oude heb ik al gecheckt).

Kan ik nu ook al een vervangende aanvragen?

of loopt het dan fout?




Hoi JanZM,



Welkom op het forum :)

En goed dat je dit vraagt. Het kan inderdaad problemen geven als die twee processen door elkaar lopen. De activatiecode is vandaag verstuurd. Wanneer je die vandaag invult, en dan de overstap maakt, kun je als het goed is een dag later al zien dat je een abonnement hebt. Ik raad je aan om dan pas de microsim te bestellen, zodat die alle juiste instellingen van het abonnement krijgt. Die heb je dan binnen twee werkdagen in huis.



Laat je even weten of het allemaal goed verloopt?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Blijkbaar gaat het niet goed.

Is de activatiecode juist verstuurd? Ik dacht dat het bij afboekingen van de bank moet staan.

Ik kijk vandaag (zaterdag) naar de afboekingen de afboeking van € 0,01 staat er niet bij (met activeringscode).

Dus het activeren via Simyo inlog kan nog niet plaats vinden.
Hallo Charlene,



Blijkbaar gaat het niet goed.

Is de activatiecode juist verstuurd? Ik dacht dat het bij afboekingen van de bank moet staan.

Ik kijk vandaag (zaterdag) naar de afboekingen de afboeking van € 0,01 staat er niet bij (met activeringscode).

Dus het activeren via Simyo inlog kan nog niet plaats vinden.






Hoi JanZM,



Het is een storting van 1 cent geweest. Dus hij staat niet bij de afboekingen. Wij hebben juist 1 cent gestort op 4 oktober met in de omschrijving de activatiecode.

Kun je hem nu vinden?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Ik dacht dat het een afboeking zou zijn van  € 0,01, maar ik zie tot vandaag helemaal geen bedrag van € 0,01 staan (+ of -)
Hi JanZM,



Het gaat dus om een storting van 1 cent op de rekening die je hebt opgegeven. Zoals Charlene aangeeft is die overschrijving op 4 oktober gedaan en zou nu toch echt we op je rekening moeten staan...



Wil je me laten weten welk rekeningnummer dat is? Dan kijk ik na of het klopt, i.v.m typefouten enzo...



Als je liever niet her je rekeningnummer zet, kun je me ook een privébericht sturen.
Beste,



Gisteren 09 oktober was de € 0,01 gestrort, gisteren ook gelijk het bankrekeningnummer geactiveerd.

Nu 10 oktober 17:43 staat er nog steeds prepaid....geen sim-only

Wat nu?
Beste,



Gisteren 09 oktober was de € 0,01 gestrort, gisteren ook gelijk het bankrekeningnummer geactiveerd.

Nu 10 oktober 17:43 staat er nog steeds prepaid....geen sim-only

Wat nu?




Hoi JanZM,



Mijn excuses, ik hoor net dat er inderdaad een vertraging heeft gezeten in het ontvangen van de activatiecodes, die op 4-10 zijn verstuurd. Daar was ik nog niet van op de hoogte, maar daar heb je dus mee te maken gehad.

Ik zie dat je aansluiting vannacht is omgezet. En je vervangende simkaart is nu ook onderweg. Dus alles gaat gelukkig goed komen. Maar het spijt ons wel, omdat je juist zo pro-actief had geprobeerd om het goed te laten verlopen.



Groetjes,

Charlene
Is opgelost.

Vervangende simkaart is binnen en mobiel internet is ingesteld en werkt.
Is opgelost.

Vervangende simkaart is binnen en mobiel internet is ingesteld en werkt.




Hoi JanZM,



Fijn om te lezen dat het werkt. Bedankt voor je terugkoppeling 🙂.

Reageer