.

Beantwoord

overstappen naar Sim only

  • 2 May 2014
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Badge +1
L.S.

Ik heb al vier of vijf keers voor de sim only gevraagd en nog geen antwoord.. Jullie hebben mijn rekeningnummer al, mijn toestemming..

Maar ik denkt dat jullie gewoon wachten totdat mijn tegoed bijna op is. Ik vind het niet meer leuk..

Ik ga naar andere provider...

Bedankt!

Groeten, 

Rocío
icon

Beste antwoord door Charlene 2 May 2014, 16:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi Rocpoo,

Ik begrijp uit je vraag dat je wilt overstappen naar sim only? Ik zie inderdaad dat je je rekeningnummer al actief hebt gemaakt. Heb je daarna al bundels uitgekozen? En heb je dat proces helemaal afgerond? Als dat lukt, wordt je Prepaid aansluiting namelijk binnen 48 uur omgezet naar een abonnement. Dat gaat allemaal automatisch.
Ik wil je daar ook best mee helpen, dat ik telefonisch contact met je opneem terwijl je de stappen op Mijn Simyo doorloopt.
Dan ontvang ik graag een privébericht van je met het nummer waar ik je het beste op bel, en wanneer je bereikbaar bent daarvoor. Als ik mij dan ook vrij kan maken, dan neem ik contact met je op.

Het zou zonde zijn als je hierom overstapt naar een andere provider. Bij ons hoef je geen aansluitkosten meer te betalen, en houd je gewoon dezelfde simkaart. Ook word je beltegoed van je eerste factuur afgetrokken, dus dat ben je nooit kwijt.

Ik wacht je privébericht af :)

Groetjes, Charlene

Reageer