beste Simyo,
Ik heb onlangs mijn abonnement opgezegd per 01-03-2013 en stap over naar een KPN abonnement.
KPN kan echter pas 7 maart het nummer porteren.
Gaat dat goedkomen ?
Of is het verstandiger om tijdelijk een prepaid abonnement aan te vragen bij Simyo?
mvg
FredD
Bladzijde 1 / 1
Oei, het is sowieso altijd beter om niet zelf je nummer op te zeggen, maar dit te laten doen door je nieuwe provider. Je nieuwe provider KPN vraagt nummerbehoud aan bij je vorige provider, in dit geval Simyo. Hierna wordt je oude aansluiting beëindigd.
Nummers worden dan wel niet direct 'weggegooid', maar of ze nog gebruikt kunnen worden zou ik niet met zekerheid durven stellen.
Nummers worden dan wel niet direct 'weggegooid', maar of ze nog gebruikt kunnen worden zou ik niet met zekerheid durven stellen.
Ik heb onlangs mijn abonnement opgezegd per 01-03-2013 en stap over naar een KPN abonnement.
KPN kan echter pas 7 maart het nummer porteren.
Gaat dat goedkomen ?
Of is het verstandiger om tijdelijk een prepaid abonnement aan te vragen bij Simyo?
mvg
FredD
Hoi FredD,
Welkom op het forum!
Het is zoals gebruiker RicoK al aangeeft het beste niet je abonnement zelf te beëindigen wanneer je uitporteerd met nummerbehoud. Wanneer je nieuwe provider je telefoonnummer later overneemt dan ben je een aantal dagen niet bereikbaar. Simyo kan een opzegging niet annuleren.
@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.