Skip to main content
Hoi Simyo,



Ik wil graag overstappen naar een andere Provider. Geldt dan ook dat dit vóór de 25e moet gebeuren? Of wordt dan gewoon berekend hoeveel dagen van de maand je nog gebruikt hebt gemaakt van het Simyo abonnement, en kun je dus altijd overstappen?



Groetjes Anouk
Hoi Simyo,



Ik wil graag overstappen naar een andere Provider. Geldt dan ook dat dit vóór de 25e moet gebeuren? Of wordt dan gewoon berekend hoeveel dagen van de maand je nog gebruikt hebt gemaakt van het Simyo abonnement, en kun je dus altijd overstappen?



Groetjes Anouk




Hoi Annoukk,



Welkom op het forum!

Jammer dat je Simyo gaat verlaten. Wanneer je telefoonnummer wilt laten overnemen door een andere provider dan heb je een maand opzegtermijn. Je kan altijd overstappen zolang je je houdt aan je maand opzegtermijn. Is het nu allemaal duidelijk?
Hoi Natascha,



Bedankt voor uw antwoord.



Als ik nu een nieuw abonnement afsluit met nummerbehoud, regelt de nieuwe provider dit dan voor mij? En moet ik dan een maand dubbel betalen? (omdat ik net te laat ben om vóór de 25e op te zeggen)



Hoi Simyo,



Ik wil graag overstappen naar een andere Provider. Geldt dan ook dat dit vóór de 25e moet gebeuren? Of wordt dan gewoon berekend hoeveel dagen van de maand je nog gebruikt hebt gemaakt van het Simyo abonnement, en kun je dus altijd overstappen?



Groetjes Anouk




Hoi Annoukk,



Welkom op het forum!

Jammer dat je Simyo gaat verlaten. Wanneer je telefoonnummer wilt laten overnemen door een andere provider dan heb je een maand opzegtermijn. Je kan altijd overstappen zolang je je houdt aan je maand opzegtermijn. Is het nu allemaal duidelijk?


Hoi Natascha,



Bedankt voor uw antwoord.



Als ik nu een nieuw abonnement afsluit met nummerbehoud, regelt de nieuwe provider dit dan voor mij? En moet ik dan een maand dubbel betalen? (omdat ik net te laat ben om vóór de 25e op te zeggen)




Hoi Anoukk,



Wanneer je nieuwe provider nummerbehoud aanvraagt is dat tevens ook je opzegging van het Simyo abonnement.

Je betaalt abonnementskosten tot het moment dat je telefoonnummer is overgenomen. Graag gedaan. Is je vraag zo voldoende beantwoord?
Ja, helemaal duidelijk. Bedankt!
Ja, helemaal duidelijk. Bedankt!



Hoi Anoukk,



Fijn dat het allemaal duidelijk is 🙂.

Reageer