Skip to main content
Heb nu een pre-paid bij Simyo maar ben niet erg tevreden over de dekking daarom wil ik nu overstappen naar een andere provider. Hierbij wil ik wel mijn nummer behouden. Dit heb ik aangegeven bij mijn nieuwe provider maar deze kwam met de volgende melding: 'De opgegeven wensdatum voor Nummerbehoud is afgewezen door je huidige telecomaanbieder'. Nu is mijn vraag, wat te doen.
Heb je een jaar abonnement? Zoja zal je eerst je contract moeten afkopen als je wilt overstappen. Maar betere dekking ga je bij een andere provider ook niet krijgen, het KPN netwerk heeft bewezen de beste dekking van nederland, dus ik denk niet dat je erop vooruit gaat.
Ik sluit mij geheel aan bij aatje92. Het KPN netwerk is de beste van NL. Bij Simyo profiteer je van de laagste tarieven van de markt en maak je gebruik van het beste netwerk. Wat wil je nog meer? Nou ja, ik weet nog wel een paar dingen (realtime bundelinfo, internetten in het buitenland), maar er moet altijd nog iets te verbeteren zijn natuurlijk. Daar is dit forum voor om Simyo op bepaalde punten zachtjes een richting in te duwen :rolleyes:
Hoi Sloes,



Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt. Een prepaid nummer kan met 5 werkdagen worden over gezet naar een andere provider. Het enige wat ik me kan bedenken, is dat je nieuwe provider een datum heeft opgegeven welke niet overeenkomt met het minimale 5 werkdagen termijn. Om dit goed te regelen, zou je overigens contact op moeten nemen met je nieuwe provider.



Kan je even laten weten of het is gelukt?



Bedankt voor het meedenken aatje92 en KPNfreak.



Groetjes,



Alex

Reageer