Skip to main content
Beste lezer,



op dit moment heb ik een een sim only abonnement bij Simyo maar probeer ik

een abonnement af te sluiten bij Ben en wil hier nummerbehoud

bij aanvragen. Bij het invullen van mijn sim kaart nummer krijg

ik echter de melding dat deze niet klopt, terwijl hij wel klopt.

Ik ben contact gehad met de klantenservice van Ben en zij vertelde

mij dat het er een storing is met Simyo waardoor nummerbehoud niet

kan worden aangevraagd. Volgende week ga ik op vakantie en ik

wil graag mijn nieuwe telefoon hiervoor binnen hebben.

Kunt u mij vertellen wanneer de storing verholpen is zodat ik nog op tijd

mijn abonnement kan afsluiten?



Met vriendelijke groet,



Emma van Wijk
Hoi EmmavWijk, welkom op het Simyo forum!



Ik begrijp niet zo goed waarom Ben aangeeft dat er bij ons een storing is. Als je op de website van Ben een foutmelding krijgt, dan heeft dat niks met ons te maken. Wij hebben geen invloed op hun website.



Ik vraag mij wel af of je het juiste simkaartnummer hebt doorgegeven 🙂 Je kunt deze controleren op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens. Je simkaartnummer bestaat uit acht cijfers. Deze kun je ook terugvinden op de achterkant van je Simyo simkaart.



Als het nog niet lukt, dan kun je het beste navraag bij hun doen. Er is bij ons geen storing. En zoals ik al vertelde: wij hebben geen invloed op hun site. Ik begrijp dat je daarnaast gaat overstappen.



Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weggaat? 😢

Reageer