Skip to main content
Beste Simyo



Ik probeer al sinds 2 mei over te stappen naar een andere provider. Zij hebben al 4 keer een aanvraag voor nummer portering aangevraagd maar die wordt door jullie afgewezen ben ik zaterdag achtergekomen. Zouden jullie mijn simkaartnummer kunnen mailen of sms-en?

Ik vind het wel jaaamer dat ik van jullie geen bericht hierover heb gehad en dat ik er zelf achter heb moeten gaan omdat mijn huidige sim verknipt is en het nummer niet te achterhalen was.



Met vriendelijke groet,



Arvind
Volgens mij hoort je nieuwe provider je op de hoogte te houden van de voortgang van de nummer portering inklusief de redenen voor een eventuele afwijzing.
Beste Simyo



Ik probeer al sinds 2 mei over te stappen naar een andere provider. Zij hebben al 4 keer een aanvraag voor nummer portering aangevraagd maar die wordt door jullie afgewezen ben ik zaterdag achtergekomen. Zouden jullie mijn simkaartnummer kunnen mailen of sms-en?

Ik vind het wel jaaamer dat ik van jullie geen bericht hierover heb gehad en dat ik er zelf achter heb moeten gaan omdat mijn huidige sim verknipt is en het nummer niet te achterhalen was.



Met vriendelijke groet,



Arvind




Hoi Arvind,

Welkom op het forum!

De verzoeken voor een uitportering worden afgewezen omdat het simkaartnummer niet klopt. Je simkaartnummer bestaat uit 8 cijfers.

Je nieuwe provider dient een nieuw verzoek in te dienen met een het juiste simkaartnummer.



@ Schotsman bedankt voor het meedenken.
Bedankt voor jullie hulp
Bedankt voor jullie hulp



Hoi Arvind,



Ik zie dat je uitporteringsverzoek inmiddels is goedgekeurd.

Veel plezier bij je nieuwe provider.



Groetjes,



Charlene

Reageer