Ik wil heel graag een iphone 5 en daarom moet ik overstappen naar een andere provider.
Belcompany en Vodafone zijn al bijna een week bezig om de goedkeuring van nummerbehoud van Simyo te krijgen.
Simyo zegt dat ze mijn simkaartnr niet kennen en ik geen klant van jullie ben?
Hoe kan dat?
Op mijn simkaart staat toch echt Simyo , ik kan bij jullie gewoon inloggen en alles evt aanpassen en ik betaal iedere maand aan Simyo
Ondertussen heb ik een nanosimkaart aangevraagd bij simyo , en netjes thuis gestuurd gekregen.
Ik hoop toch echt dat dit vandaag nog geregeld gaat worden, het duurt al veel te lang.......
Grtjs Karin
Bladzijde 1 / 1
Beste Kaatje,
Je hebt opnieuw een verkeerd simkaartnummer doorgegeven. Je hebt het simkaartnummer van de nanosimkaart doorgegeven. Echter is deze simkaart nog niet gekoppeld aan jouw nummer waardoor de aanvraag weer afgekeurd zal worden
Je moet de het simkaartnummer van je actieve simkaart doorgeven aan je nieuwe provider zodat zij de aanvraag op de juiste manier kunnen indienen.
Groetjes,
Arie
Je hebt opnieuw een verkeerd simkaartnummer doorgegeven. Je hebt het simkaartnummer van de nanosimkaart doorgegeven. Echter is deze simkaart nog niet gekoppeld aan jouw nummer waardoor de aanvraag weer afgekeurd zal worden
Je moet de het simkaartnummer van je actieve simkaart doorgeven aan je nieuwe provider zodat zij de aanvraag op de juiste manier kunnen indienen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.