Skip to main content
Mijn nummer wordt per vijf januari overgezet naar Vodafone. Is het dus zo dat ik deze maand betaal bij Simyo, terwijl ik geen gebruik kan maken van de diensten van Simyo?
Hoi Lisa20000,



Wat jammer dat je vandaag overstapt naar een andere provider 😞.



Normaal gesproken corrigeren we jouw factuur automatisch, zodat je echt maar betaalt totdat jouw nummer is overgezet naar je nieuwe provider. Helaas zie ik dat dit bij jouw aansluiting niet is gebeurd. Natuurlijk heb ik dit meteen gedaan, zodat je echt maar van 1-jan tot 5-jan betaalt voor het abonnement.



Heb je hier nog verdere vragen over?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Bedankt voor de goede service! Ik heb geen vragen verder.



Groetjes Lisa
Hoi Lisa20000,



Graag gedaan! We hopen je natuurlijk wel ooit nog eens terug te zien bij Simyo of op het Simyo forum 😉.



Groetjes, Tiury

Reageer