.

Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud, waarom vervalt mijn simyo niet?

  • 1 October 2015
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Beste Simyo,

Het spijt me u te moeten mededelen dat ik gisteren ben overgestapt naar een andere provider.
Ik heb hierbij nummerbehoud aangevraagd en mijn nummer is op 30 september overgezet.
ik kwam er vandaag achter dat mijn abbonement bij simyo echter niet is stopgezet omdat ik als ik inlog bij simyo ik hier nergens iets over kan vinden...

Zouden jullie mij kunnen vertellen hoe dit werkt?
Ik hoop niet dat ik nu een dubbele factuur van zowel simyo als mijn nieuwe provider krijg. Is dit het geval/kan ik dit voorkomen?

Met vriendelijke groet,
Daan
icon

Beste antwoord door Angela 1 October 2015, 10:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kunt geen 2 abbos hebben op èèn 06 nummer, bestaat niet, kan niet.
Mi(nion)ssion impossible. :)

Dus niet het geval...kan niet voorkomen (worden)....
Je 06 is overgedragen aan een andere provider, valt niet meer onder de Simyo vlag.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DaanSnijders,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te lezen dat je ons hebt verlaten 😞

Zoals A.Hello-to-you al aangeeft, is het niet mogelijk om 2 abonnementen op één 06-nummer te hebben. Ik heb het nagekeken in het systeem, en je bent netjes overgezet naar jouw nieuwe provider. Je kunt nog in Mijn Simyo omdat je hier de laatste factuur nog kunt bekijken. Dit zal over een paar dagen niet meer mogelijk zijn. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Ik wens je veel plezier bij jouw nieuwe provider en wie weet komen we je in de toekomst nog eens tegen.

@A.Hello-to-you, bedankt voor de uitleg :)

Groetjes,
Angela

Reageer