Skip to main content
Ik stap binnenkort over naar Simyo met nummerbehoud. Ik heb inmiddels een simkaart ontvangen en een tijdelijk mobiel nummer.

Dien ik bij het overstappen ook fysiek de simkaart te vervangen?
Nee. Nadat je nieuwe Simyo kaartje is geactiveerd bel je met het tijdelijke nummer van Simyo. Nadat je oude nummer is overgezet wordt je oude nummer actief, je hoeft daar zelf niets aan te doen. Je krijgt van Simyo te horen op welke dag de overzetting gaat gebeuren, dit kan een hele werkdag in beslag nemen en is doorgaans tegen het einde van de middag in kannen en kruiken. Dit proces hangt natuurlijk af van de toestemming die je oude provider moet geven voor het vrijgeven van je oude nummer.
Ehm Scotsman... Ja, je moet wel je simyo simkaart in het toestel doen. Echter is het beste om de simkaart voordat het nummerbehoud wordt uitgevoerd al te activeren en pas in het toestel te doen, zodra de verbinding bij de vorige provider weggevallen is.
Ik stap binnenkort over naar Simyo met nummerbehoud. Ik heb inmiddels een simkaart ontvangen en een tijdelijk mobiel nummer.

Dien ik bij het overstappen ook fysiek de simkaart te vervangen?
Ehm Scotsman... Ja, je moet wel je simyo simkaart in het toestel doen. Echter is het beste om de simkaart voordat het nummerbehoud wordt uitgevoerd al te activeren en pas in het toestel te doen, zodra de verbinding bij de vorige provider weggevallen is.



Hoi andreH,



Welkom op het forum en bij Simyo :)

Wij zetten je oude nummer op 24 januari op de simkaart van Simyo. Het is dus van belang dat je voor de 24ste onze simkaart activeert op Mijn Simyo, maar dat heb je al gedaan, zie ik. 🙂 Nu gebruik je beter nog even je oude simkaart tot de 24ste. Dan stopt die met werken en stop je de Simyo simkaart in je toestel. Op de 24ste begint je abonnement bij ons, en krijg je je bundels voor het deel van de maand dat dan nog over is. Hoeveel precies zie je als je dan inlogt op Mijn Simyo.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord? Mocht er nog iets zijn, dan weet je ons nu te vinden.



Groetjes, Charlene

Reageer