.

Vraag

Overstappen binnen Simyo i.v.m. BB-bundel

  • 1 March 2012
  • 3 reacties
  • 470 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een prepaid-kaart van Simyo, maar wil nu overstappen naar een Sim-only met Blackberry bundel (ook bij Simyo natuurlijk). Ik las ergens op dit forum dat je bij overstap binnen Simyo geen aansluitkosten hoeft te betalen. Klopt dat? Zo ja, hoe wordt dat dan verwerkt? Ik heb geen aanbiedings-email ontvangen met een link.

Is het ook nodig dat er een andere Sim-kaart wordt opgestuurd? Want de Simyo-kaart die ik nu heb voldoet prima. Kan die BB-bundel niet software-matig worden toegevoegd aan mijn bestaande kaart? Scheelt weer (onnodige) kosten...

Ik hoor het graag, dan ga ik bestellen!

Erg goed dat die BB-functionaliteit nu ook door Simyo wordt aangeboden!

3 reacties

Badge
Hallo,

Ik zie dat vrijwel iedereen in dit forum direct een reactie krijgt van de moderatoren. Alleen mijn vraag blijft onbeantwoord. Is deze niet duidelijk genoeg? Ik hoor graag een reactie, zodat ik kan gaan bestellen...

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Lisanne,

Ik heb je post niet eerder gezien, mijn excuses hiervoor.
De korting op de aansluitkosten geldt alleen voor klanten die een e-mail hebben ontvangen, helaas kom je hier niet in aanmerking voor.

Als je overstapt van prepaid naar een abonnement ontvang je inderdaad een nieuwe simkaart. Het is niet mogelijk om het abonnement te koppelen aan je huidige simkaart. Na ontvangst van je bestelling zullen wij de nieuwe simkaart binnen 2 werkdagen verzenden. Je ontvangt een e-mail met de datum waarop wij het prepaid nummer zullen overzetten op de nieuwe simkaart. Dit is tevens de ingangsdatum van je Simyo abonnement. Hierna zul je de prepaid simkaart (en het resterende beltegoed) niet meer kunnen gebruiken.

Groetjes,

Manisha
Badge
Dank voor deze snelle en duidelijke reactie!

Reageer