Skip to main content
Ik moet de overstapdatum bij nummerbehoud wijzigen, maar bij de status "nummerbehoud inzien en wijzigingen doorgeven" kan ik alleen maar inzien en niet wijzigen. Hoe nu?
Hoi Gijs010, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat je inmiddels een geheel nieuw verzoek voor nummerbehoud hebt ingevoerd met als gewenste overstapdatum 01-04-2014.



Echter, zal dit verzoek helaas ook worden afgewezen, omdat bij een particulier abonnement we maximaal 2 maanden van tevoren een verzoek kunnen indienen voor het behoud van je nummer.



Daarom wil ik je aanraden om 2 maanden voordat we je nummer mogen overnemen een nieuw verzoek in te dienen via Mijn Simyo.
Hallo Kim



Dan is er kennelijke ergens iets misgegaan, want het is een zakelijk abonnement (Vodafone) met een opzegtermijn van 3 maanden. Het wordt dus overgezet naar een particulier abonnement bij Simyo. De tijd dringt dus. Kunnen jullie dat wijzigen?



Groeten



Gijs010
Hoi Gijs010,



O, dat is vreemd, want ik leidde juist uit de afwijzing van Vodafone (dat de porteerdatum binnen 60 dagen moet liggen) af dat het om een particulier abonnement zou gaan.



Wanneer het een zakelijke aansluiting betreft, dan verwacht ik zo verder geen moeilijkheden 🙂.

Reageer