Skip to main content
hallo,

ik neem een zakelijk mobiel nummer mee, van kpn naar jullie (nummer is via mijn werk).

Nu is bij de aanvraag van abonnement bij Simyo met nummerbehoud een te vroege overstapdatum ingevuld/ automatisch geplaatst.

Dus kpn wijst de overgang af. En volgens jullie zou ik contact moeten opnemen met kpn. Maar dat is geen makkie.

Als die datum later moet liggen, hoe doen we dat?

Het lijkt me handiger dat jullie dat doen: jullie weten wat een waarschijnlijke overstapdatum is?!





vriendelijke groet, David
hallo,

ik neem een zakelijk mobiel nummer mee, van kpn naar jullie (nummer is via mijn werk).

Nu is bij de aanvraag van abonnement bij Simyo met nummerbehoud een te vroege overstapdatum ingevuld/ automatisch geplaatst.

Dus kpn wijst de overgang af. En volgens jullie zou ik contact moeten opnemen met kpn. Maar dat is geen makkie.

Als die datum later moet liggen, hoe doen we dat?

Het lijkt me handiger dat jullie dat doen: jullie weten wat een waarschijnlijke overstapdatum is?!





vriendelijke groet, David




Hoi DavidB,



Een zakelijke aansluiting heeft meestal 3 maanden opzegtermijn. Je doet je aanvraag dus het beste met een overstapdatum die iets verder dan 3 maanden in de toekomst ligt. Die datum kun je dus aanpassen in de aanvraag, en dan doen we hem opnieuw. :)

Heb ik hiermee antwoord gegeven op je vraag?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,

bedankt voor je advies.

ik kan nu niet zien of ik mijn datum kon aanpassen, of ik daarbij kon. Maar ondertussen is er van jullie  uit al een nieuw voorstel gegaan naar kpn. Dat is fijn en handig.

vriendelijke groet, DavidB
Hoi DavidB,



Ik zie inderdaad dat we inmiddels een goedkeuring voor je hebben van KPN. Fijn dat het is opgelost! 🙂

Reageer