.

Beantwoord

Overstapdatum: kan niet op zondag?

  • 15 March 2014
  • 3 reacties
  • 535 Bekeken

Hallo,


Ik wil een abonnement voor iemand afsluiten, het oude abonnement verloopt op 22-6-2014 bij KPN. Omdat dit op een zondag valt, kan ik dit echter niet als overstapdatum kiezen. Welke datum moet ik nu kiezen?


Mvg.
icon

Beste antwoord door Kim 16 March 2014, 15:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi JST1299,

Wanneer een overstapdatum in het weekend valt, zal je de datum na het weekend moeten kiezen, oftewel maandag de 23e.

Alleen, just to be sure, gaat het om een zakelijk abonnement bij KPN waarvan we het nummer gaan overnemen? Wanneer het een particulier abonnement betreft, kunnen we namelijk maximaal twee maanden van tevoren een verzoek indienen, is het zakelijk, dan zal het helemaal goed komen! 🙂
Hoi JST1299,

Wanneer een overstapdatum in het weekend valt, zal je de datum na het weekend moeten kiezen, oftewel maandag de 23e.

Alleen, just to be sure, gaat het om een zakelijk abonnement bij KPN waarvan we het nummer gaan overnemen? Wanneer het een particulier abonnement betreft, kunnen we namelijk maximaal twee maanden van tevoren een verzoek indienen, is het zakelijk, dan zal het helemaal goed komen! :)


Plan is inmiddels veranderd. Bedankt voor het antwoord!
Badge +8
Ok JST1299,

Dat was graag gedaan van -Kim :)
Mochten er nog vragen zijn over het nieuwe plan, dan helpen we jullie daar graag mee.

Groetjes,
Charlene

Reageer