.

Beantwoord

Overstap van abbonement naar prepaid

  • 1 October 2012
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ten eerste vind ik het belachelijk dat ik al drie dagen lang te klantenservice van Simyo probeer te bereiken. Hier ben ik alsmaar niet in geslaagd omdat ik weiger hier langer dan drie kwartier op te moeten wachten!

Ik wilde graag mijn abbonement afsluiten en omzetten naar prepaid om zo mijn nummer te behouden. Naar veel gezoek op de site is dit mij uiteindelijk gelukt. Op een andere manier dan dat je zou denken maar dat moest maar. Alles eenmaal ingevult te hebben kreeg ik een aantal uur later een email. Hierin werd aangegeven dat mijn "nieuwe nummer was" dus dit betekend dat ik helemaal me nummer niet heb meegenomen en ik hier wel voor heb moeten betalen!

Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij hierbij te helpen? Dat ik als nog mijn nummer kan behouden?

Groeten
icon

Beste antwoord door Alex 3 October 2012, 15:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eva,

Allereerst excuses voor de beperkte bereikbaarheid. Ik heb op jouw adres gegevens 2 aansluitingen terug gevonden. Inderdaad 1 prepaid en 1 abonnement. Dus dat klopt. Je ontvangt van Simyo altijd een nieuw (tijdelijk) nummer. Ook als je gebruik maakt of wilt maken van nummerbehoud. Ik zie dat er nog geen nummerbehoud aanvraag is gedaan voor je nieuwe prepaid aansluiting. Om dit te doen moet je de volgende stappen doornemen:

- log in met je tijdelijke Simyo nummer
- ga vervolgens naar het tabblad selfservice
- kies voor aanvragen nummerbehoud
- vul de gegevens in (let op: als je een foutmelding krijgt, voer je bij het te behouden telefoonnummer een fictief telefoonnummer in)
- stuur een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer

Als je de bovenstaande stappen hebt doorlopen, zal je telefoonnummer met 5 werkdagen worden over gezet. Kan je aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer