Skip to main content
Hallo,







Ik kreeg vandaag een mail van simyo met de mededeling dat ik goedkoper uit ben met een sim-only abonnement ipv prepaid. Tevens stond er dat de aansluitingskosten voor mij als simyo prepaid klant zouden komen te vervallen bij een overstap. Ik ben ondertusen overgestapt en wou graag weten hoe de aansluitingskosten verrekend worden en hoe mijn resterende beltegoed verrekend wordt.?



Bij voorbaat dank.



Groeten,



Daniël
Hi Daniël,



Indien je via de link die in de mail staat overstapt zullen de aansluitkosten automatisch verrekend worden.



Groetjes,



Arie
Ik ben van plan om ook over te stappen omdat ik ook zo een mail kreeg, alleen lukt het bij mij niet want ik sta op mijn eigen naam geregistreerd en ik dacht om te voorkomen dat ik een dubbele inlog krijg vul ik dat dus in maar ik kan zelf geen abonnement afsluiten want ik ben onder de 18. hoe kan ik daarvoor zorgen zonder dat ik 2 accounts heb bij simyo? weet iemand dat?
Hoi Demi,



Je kunt inderdaad geen abonnement afsluiten als je nog geen 18 bent. In dat geval zal je de link kunnen gebruiken en dient iemand die minimaal 18 jaar is de bestelling verder af te ronden.



Groetjes,



Alex
Hi Daniël,



Indien je via de link die in de mail staat overstapt zullen de aansluitkosten automatisch verrekend worden.



Groetjes,



Arie






Beste Arie, je hebt de tweede vraag van Dniel nog niet beantwoord: wat gebeurt er met het beltegoed wanneer je van prepaid overstapt naar een Simyo Sim Only abonnement?

Ik ben voornemens mijn Simyo Prepaid om te zetten naar een Sim Only abonnement i.c.m. Blackberry. Wordt het overgebleven beltegoed verrekend met de eerste factuur?
Welkom op het forum PieterW,



Je kunt het beltegoed laten verrekenen met je Simyo factuur. Om dit in orde te maken moet je als klant contact met de klantenservice opnemen nadat het telefoonnummer is overgezet. Vervolgens kunnen ze controleren hoeveel beltegoed er nog op de simkaart stond. Dit wordt dan verrekend met de Simyo factuur.



Groetjes,



Alex
Beste,



Ik wil graag van mijn Simyo prepaid naar een Simyo sim only abbonnement overstappen.

Na het inloggen heb ik mijn eigen bundel samengesteld (stap 1)

Heb ik mijn gegevens ingevoerd en mijn rekeningnr. gekoppeld, dit kostte mij 1 cent (stap 2)

Na betaling ben ik teruggeleid naar stap 2 waar stond dat mijn betaling ontvangen is. Maar ik kan niet verder. Wat moet ik nu doen?



Alvast bedankt



Groeten

Sam
Hoi SamSimyo,



Welkom op het Simyo forum 🆒



Ik heb goed nieuws voor je. Je hoeft niks meer te doen 😳 In het systeem zie ik dat het gelukt is en dat je bundels sinds vandaag actief zijn. Er is ook een bevestigingsmail gestuurd.



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten? 🙂



Groetjes, Angelica

Reageer