Hoi @DvJ,
Bedankt voor je bericht. Ik kijk gelijk even met je mee!
Ik zie inderdaad dat je Prepaid niet meer actief is en dat je nu een Sim Only-abonnement hebt. Het lijkt erop dat je een geheel nieuwe bestelling hebt geplaatst via onze website, klopt dat? Indien je over wilt stappen van Prepaid naar Sim Only dan kun je dit het beste via Mijn Simyo in het Overzicht. Je beltegoed wordt dan automatisch meegenomen.
Ik hoor graag van je hoe je de bestelling hebt geplaatst zodat ik je verder kan helpen.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi @Roeqajja dank je wel voor jouw reactie. Ik had de overstap gedaan via Belsimpel, daar had ik ook netjes aangegeven dat ik al bij Simyo zat.
Hoi @DvJ,
Bedankt voor je reactie. Duidelijk!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je overgebleven beltegoed als nog verekend wordt als korting op je huidige abonnement.
Groetjes,
Roeqajja
Sorry voor de late reactie, maar ik wilde toch nog melden dat het probleem is opgelost. Hartelijk bedankt @Roeqajja !
Hoi @DvJ,
Bedankt voor de update! Fijn om te horen dat het is opgelost.
Ik wens je een prettige dag verder.
Groetjes,
Roeqajja