Skip to main content

.

Gisteren is mijn nummer overgezet naar Simyo. In de Simyo app zie ik dat dat inderdaad zo is. Ik kan helaas niet bellen, gebeld worden en internetten. Ik lees dat dit vaker voorkomt. Hoelang duurt het voordat dit probleem opgelost wordt? 

Hoi @MvdB23,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Ik heb even meegekeken naar jouw aansluiting maar ik zie dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd. De simkaart kan je activeren als je inlogt via Mijn Simyo. Je krijgt dan een tegeltje te zien waar staat '’ Activeer je simkaart'’. Ik ga ervanuit dat alles hierna werkt 😊.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Groetjes,
Amy​​​​​​​


Hoi Amy, de simkaart is inmiddels geactiveerd maar ik kan nog steeds niet bellen. Ik krijg dan te horen dat om administratieve redenen deze aansluiting buiten gebruik is gesteld. Hoe nu verder? 


Hoi @MvdB23,

Bedankt voor je reactie. Wat vreemd dat je deze melding krijgt! Ik zie dat alles actief is en dat alles zou moeten werken. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? 

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer