Skip to main content
Beste,

Mijn verzoek tot nummerbehoud bij mijn overstap naar KPN is door jullie afgewezen. Mijn huidig simyo abonnement is maandelijks opzegbaar, ik ben al klant bij KPN voor tv etc, en mijn sim nr heb ik van jullie website gekopieerd. Wat is er fout gegaan? Ik zou dit graag zsm willen oplossen.

Vriendelijke groeten,

Peter
Hoi PassiePeer, welkom op het forum van Simyo!



Leuke forumnaam 😛 Ik begrijp dat je wilt overstappen. Jammer om te lezen 😢 Er is een verzoek ingediend, maar er is geen rekening gehouden met je opzegtijd. Het klopt dat je een maandabonnement hebt. Als je vandaag dus een verzoek indient, dan kun je als overstapdatum 14-12-2015 aangeven.



Heb je nog vragen?
Hoi Naomi,



Bedankt voor je reactie.

Tja vernoemd naar een vaag drankje :)

Ik heb de aanvraag op 13-11 bij kpn ingediend met overstap datum 14-12. Dat zou dus goed moeten gaan. Dat is toen afgewezen.Dus dat is wel raar.

Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd met als target datum 21-12.



groeten,

Peter
Hoi PassiePeer,



Ahh leuk bedacht! In je eerste aanvraag stond 16 oktober als overstapdatum. De datum die je had aangegeven, is dan niet goed doorgegeven. Ik zie dat er een nieuwe aanvraag is ingediend. Er is als overstapdatum nu 20 november doorgegeven. We hebben de overstapdatum wel goedgekeurd. Op 20 november wordt je nummer overgezet.



Heeft je nieuwe provider je hierover geïnformeerd? Mag ik ook vragen wat de reden is dat je overstapt? 😞
Hoi,



Ik heb net bericht gehad van KPN dat de overstap datum inderdaad op 20-11 is geaccepteerd.

Bedankt daarvoor. Ik had als overstap datum 21-12 aangegeven in hun tool. 20-11 ddorgegeven bij jullie is dan echt wel gek.



Reden is dat ik pas bij KPN glasvezel heb gekregen en daar via hun "compleet" aanbod (dus naast internet, telefoon en tv ook mobiel) €5,- korting kreeg plus dubbele minuten en MBs vs het normale tarief. En HBO gratis. Daarmee kwam ik net wat goedkoper uit dan bij Simyo plus HBO zenders gratis. Vandaar.



Over simyo ben ik verder uitermate tevreden (performance, tarief en service) en zal dit in de toekomst zeker weer overwegen.



Bedankt,

Peter
Hoi PassiePeer,



Goed dat de aanvraag nu alsnog is goedgekeurd. Dat is wel een hele vroege datum en had afgewezen moeten worden, maar daar bemoei ik me verder niet mee 😉.



De deal van KPN is een hele mooie, dus dat je overstapt begrijpen we volkomen. Uiteraard zien we je graag ooit weer terug bij Simyo!



Groetjes, Tiury

Reageer