Skip to main content

.

Ik stap over op een andere provider. Ik heb zelf mijn abonnement bij simyo opgezegd en deze loopt af per de eerste van maart. Ik begreep van mijn nieuwe provider dat zij per 4 maart nummerportering bij simyo hebben aangevraagd, omdat het anders in het weekend valt. Mijn vraag is of dit wel goed gaat, het is belangrijk dat mijn nummer behouden blijft.



PS. ben altijd tevreden geweest over jullie service, ben overgestapt omdat ik een iPhone wilde 🙂
Ook ik zit met een soortgelijke vraag.



Ik ben overgestapt naar Hollands Nieuwe ivm een telefoon die bij het abonnement kwam. Vandaag is mijn nummbehoud ingegaan en kan ik alleen maar bellen met Hollands Nieuwe (simyo kaart werkte al niet meer). Maar ik zie nergens bij mijn Simyo dat mijn abonnement is opgezegd! Bij mij was het ook zo dat het voor de 1e opgezegd moest worden, maar mijn nummerbehoud kon pas de 4e in gaan. Ik vraag me nu dus af of mijn abonnement wel is opgezegd of dat ik dit zelf alsnog dien te doen?



En wat een rampzalige bereikbaarheid hebben jullie op de klantenservice trouwens.. Meer personeel inzetten???
Ik stap over op een andere provider. Ik heb zelf mijn abonnement bij simyo opgezegd en deze loopt af per de eerste van maart. Ik begreep van mijn nieuwe provider dat zij per 4 maart nummerportering bij simyo hebben aangevraagd, omdat het anders in het weekend valt. Mijn vraag is of dit wel goed gaat, het is belangrijk dat mijn nummer behouden blijft.



PS. ben altijd tevreden geweest over jullie service, ben overgestapt omdat ik een iPhone wilde :)




Welkom op het forum teekay,



Jammer dat je weg gaat. Je kunt de nummerbehoud aanvraag laten wijzigen door je nieuwe provider. Je kunt de datum dan laten wijzigen naar 1/3/13. Wij zullen deze aanvraag vervolgens gewoon goedkeuren.



Ook ik zit met een soortgelijke vraag.



Ik ben overgestapt naar Hollands Nieuwe ivm een telefoon die bij het abonnement kwam. Vandaag is mijn nummbehoud ingegaan en kan ik alleen maar bellen met Hollands Nieuwe (simyo kaart werkte al niet meer). Maar ik zie nergens bij mijn Simyo dat mijn abonnement is opgezegd! Bij mij was het ook zo dat het voor de 1e opgezegd moest worden, maar mijn nummerbehoud kon pas de 4e in gaan. Ik vraag me nu dus af of mijn abonnement wel is opgezegd of dat ik dit zelf alsnog dien te doen?



En wat een rampzalige bereikbaarheid hebben jullie op de klantenservice trouwens.. Meer personeel inzetten???




Hoi tmw,



Jammer dat je bent overgestapt naar een andere provider. Ik begreep van mijn collega dat het via Twitter is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben dan verneem ik het graag.



Groetjes,



Alex

Reageer