Beste mensen,
Graag wil ik mijn abonnement, per direct, terug draaien naar het prepaid wat ik al jaren bij u heb.
Dit ivm overwachte huiselijke omstandigheden.
De verandering zou 20 september as omgezet worden.
De ontvangen simkaart is nog ongebruikt.
Moet ik die dan retourneren?
Ik hoop op een snelle reactie en bevestiging van u.
Ik heb vandaag ook een mail naar de klantenservice gestuurd.
Bij voorbaat mijn dank.
Met vriendelijke groet,
HIP
Bladzijde 1 / 1
Graag wil ik mijn abonnement, per direct, terug draaien naar het prepaid wat ik al jaren bij u heb.
Dit ivm overwachte huiselijke omstandigheden.
De verandering zou 20 september as omgezet worden.
De ontvangen simkaart is nog ongebruikt.
Moet ik die dan retourneren?
Ik hoop op een snelle reactie en bevestiging van u.
Ik heb vandaag ook een mail naar de klantenservice gestuurd.
Bij voorbaat mijn dank.
Met vriendelijke groet,
HIP
Hoi HIP,
Ik zie in het systeem zie ik dat je een lowcall aansluiting hebt. Ik zal het verzoek voor nummerbehoud voor je laten annuleren.
De simkaart mag je retour sturen naar het volgend adres:
Simyo t.a.v. Klantenservice
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam.
Nogmaals dank Natascha.
Ik heb dus ook niets met het tijdelijke nummer gedaan, dus niet geactiveerd.
Hopelijk is het mogelijk om, per direct, weer te kunnen bellen met mijn Lowall aansluiting of moet ik wachten tot vrijdag?
Hoop, dat je me hier nog antwoord op kunt geven.
Met vriendelijke groet,
HIP
Ik heb dus ook niets met het tijdelijke nummer gedaan, dus niet geactiveerd.
Hopelijk is het mogelijk om, per direct, weer te kunnen bellen met mijn Lowall aansluiting of moet ik wachten tot vrijdag?
Hoop, dat je me hier nog antwoord op kunt geven.
Met vriendelijke groet,
HIP
Beste Natascha,
Ik bekijk net mijn gebruik op 'mijn simyo"
Natascha wéér worden er internet kosten berekend, zonder dat ik mijn internet heb aangezet op "mijn simyo"
Ik werk met wifi en moet gewoon mijn mobiele data aan kunnen zetten als mijn internet op "mijn simyo" uit staat.
Ik baal hier heel erg van.
Graag met spoed een rectivicatie en reactie.
Met vriendelijke groet,
HIP
Ik bekijk net mijn gebruik op 'mijn simyo"
Natascha wéér worden er internet kosten berekend, zonder dat ik mijn internet heb aangezet op "mijn simyo"
Ik werk met wifi en moet gewoon mijn mobiele data aan kunnen zetten als mijn internet op "mijn simyo" uit staat.
Ik baal hier heel erg van.
Graag met spoed een rectivicatie en reactie.
Met vriendelijke groet,
HIP
Ik heb dus ook niets met het tijdelijke nummer gedaan, dus niet geactiveerd.
Hopelijk is het mogelijk om, per direct, weer te kunnen bellen met mijn Lowall aansluiting of moet ik wachten tot vrijdag?
Hoop, dat je me hier nog antwoord op kunt geven.
Met vriendelijke groet,
HIP
Hoi HIP,
Het verzoek voor nummerbehoud is gisteren na ons telefoongesprek gelijk geannuleerd. Je behoudt je huidige Lowcall aansluiting 🙂.
Ik bekijk net mijn gebruik op 'mijn simyo"
Natascha wéér worden er internet kosten berekend, zonder dat ik mijn internet heb aangezet op "mijn simyo"
Ik werk met wifi en moet gewoon mijn mobiele data aan kunnen zetten als mijn internet op "mijn simyo" uit staat.
Ik baal hier heel erg van.
Graag met spoed een rectivicatie en reactie.
Met vriendelijke groet,
HIP
Hoi HIP,
Dan heb je de optie internet uit staan en dan wordt er nog verbruik in rekening gebracht. Dat is erg vervelend en zeker niet de bedoeling. Ik heb de kosten van 1,69 die onterecht in rekening zijn gebracht voor je gecrediteerd 🙂.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.