.

Beantwoord

Overstap-link niet te vinden (LowCall naar Abonnement) op Mijn Simyo

  • 4 September 2014
  • 9 reacties
  • 581 Bekeken

Dag allemaal,

Ik kan de 'Overstap-link' niet vinden waarover wordt geschreven in het volgende item: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-een-22389077

Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Charlene 5 September 2014, 13:57

Bekijk originele reactie

9 reacties

Bij mij staat het na inloggen op mijn simyo, rechtsonder de opwaardeerbedragen, €10..... 20 en 50.
Tabblad overzicht.

Groet,
Friesian
Ik heb echter geen opwaardeerbedragen. Ik gebruik de telefoon, waarna de verbruikskosten (dat 'saldo' wordt genoemd) worden opgeteld en aan het einde van de maand worden gefactureerd.

Mijn abonnementsvorm/simkaart stamt geloof ik ergens uit 2006 tot 2008. Het zou zomaar kunnen dat het er bij mij weer iets anders uit ziet.

Friesian, gebruikt u gewoonweg een prepaid model? U betaald, en maakt het prepaid op? Of werkt het bij u net zoals bij mij; eerst gebruiken, dan betalen?
De equivelant van 'opwaardeerbedragen' zou in mijn abonnementsvorm denk ik 'tussentijd betalen' zijn?
Ik heb prepaid, en wanneer ik verbruik wordt het beltegoed lager.
Eerst betaald en dan gebruiken.
En via mijn telefoon kan ik ook op internet op simyo en dan inloggen, het ziet er dan uit zoals is aangeduid door mij.

Groet,
Friesian
Alright. Nou, de SimYo app verteld mij dat mijn product bij SimYo niet compatibel is met de app; precies zoals ik al vermoed heb ik een verouderd abonnement. Wellicht kan ik helemaal niet overstappen en moet ik een nieuwe simkaart aanvragen.

Het zou wel erg fijn zijn als een SimYo medewerker zich even in deze thread zou mengen.
Badge +8
Hoi Arjen,

Welkom op het forum 🙂 Ik heb je topic even verplaatst naar het Nummerbehoud forum. Daar staan alle vragen over overstappen, en dat houdt het forum overzichtelijk.

Daar ben ik dan ;)
Omdat je ingelogd bent via Mijn Simyo kan ik zien dat jij een LowCall aansluiting hebt. Dat is inderdaad een oudere vorm. Ook klopt het dat jij dus overstapt door een nieuwe bestelling te plaatsen en daarop nummerbehoud aan te vragen voor je eigen nummer.
Hier vind je dat terug.
Dat kon jij natuurlijk niet weten Friesian, maar bedankt voor het meedenken 🙂

Wanneer je de overstap gemaakt hebt, kun je de app ook gaan gebruiken.
Als je hier laat weten wanneer je de nieuwe bestelling hebt gedaan, dan vergoeden we de aansluitkosten voor je :)

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Bedankt Charlene! Het is inmiddels gelukt. Ik was de vorige naam van SimYo inmiddels alweer vergeten, en had niet verwacht dat ik 'LowCall' in de lijst van vorige provider kon vinden wanneer je nummerbehoud prefereert. 

Ik heb zojuist het abonnement en de simkaart besteld. Bedankt ook voor de vergoeding; wel netjes gezien ik gewoonweg al jarenlang klant ben bij jullie. :)

En jij ook bedankt, Friesian. Tof dat je de tijd neemt om anderen te helpen.

Vriendelijke groeten,
Arjen
Anyplace anywhere anytime. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Badge +8
Hoi Arjen,

Ik zie je nieuwe bestelling terug. Dat gaat dus helemaal goed komen 🙂
Natuurlijk hoef je als klant geen aansluitkosten te betalen bij een overstap. Het wordt alleen nog niet automatisch vergoed. Schrik ook niet als je de kosten wel op het contract ziet staan. Ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat ze op je factuur worden vergoed.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Charlene

Reageer