Skip to main content

.

Vraag

Overstap KPN naar Simyo gaat niet goed, wat kan ik doen?


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

29 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 27 juli 2023

Hoi @JeroenKw,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het activeren van je simkaart niet lukt! Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat dit inmiddels is opgepakt door de technische dienst. Je simkaart is nu actief en klaar voor gebruik, per e-mail heb je de pin-en pukcode gekregen 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


  • Helper
  • 3 reacties
  • 1 december 2024

I have the same issue coming from Ben. Can someone help activating my sim card?


  • Helper
  • 3 reacties
  • 1 december 2024

This was solved on it's own in about 4 - 5 hours.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 2 december 2024

Hi ​@kalpik25,

Thank you for your message.

I'm happy to hear that this has been solved for you! Have a nice day. :)

Greetings,
Roeqajja


Reageer