Skip to main content

.

Beste mensen,

Gister zou ook mijn overstap van KPN naar Simyo hebben moeten plaatsvinden (met nummerbehoud). Dit is echter niet gelukt: het gaat mis bij het bevestigen van het contract na inloggen op Mijn Simyo. Daar krijg ik de melding “Het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later opnieuw.” Zie afbeelding.

Inloggen op Mijn Simyo wil niet meer met tijdelijk nummer. Maar op mijn mobiel (Galaxy A41) is nog wel het tijdelijke nummer zichtbaar en niet het te behouden nummer.

Via Whatsapp contact gehad met Farida, maar daar is het nog niet verder gekomen dan het verzoek om cookies en browsergegevens op te schonen. En na drie uur nog een keer dezelfde vraag….  En na twee uur nog geen reactie...

 

Hoi @JeroenKw,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het activeren van je simkaart niet lukt! Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat dit inmiddels is opgepakt door de technische dienst. Je simkaart is nu actief en klaar voor gebruik, per e-mail heb je de pin-en pukcode gekregen 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


I have the same issue coming from Ben. Can someone help activating my sim card?


This was solved on it's own in about 4 - 5 hours.


Hi ​@kalpik25,

Thank you for your message.

I'm happy to hear that this has been solved for you! Have a nice day. :)

Greetings,
Roeqajja


Reageer