.

Beantwoord

Overlast op het nummer van mijn dochter. Wat kan ik hier aan doen?

  • 1 July 2015
  • 4 reacties
  • 559 Bekeken

Badge
Het telefoonnummer van mijn dochter wordt misbruikt door iemand anders voor allerlei dingen en randzaken. Wat kan ik hier aan doen of wat is hiervoor mogelijk?
icon

Beste antwoord door erwinjansen 2 July 2015, 09:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

U kunt beginnen met het innemen van de telefoon om buitensporige kosten te voorkomen. Want de enige manier dat er misbruik word gemaakt is dat men fysiek de telefoon of simkaart van uw dochter gebruikt.

Als dit gebruik zonder uw en/of uw dochters toestemming gebeurt is aangifte ook aan te raden.
Badge
Ik heb de politie inmiddels gesproken maar aangifte doen is vrijwel zinloos. Er zijn te weinig aanknopingspunten om verder hiermee te gaan. Ik heb inmiddels een nieuw nummer aangevraagd. Alvast bedankt voor je reactie.
Jammer dat je door de politie zo bent afgescheept. Ze zijn namelijk verplicht een aangifte op te nemen.

Ik hoop dat het nieuwe nummer resultaat bied..

Succes en sterkte ermee 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi erwinjansen, welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend voor je dochter dat haar telefoonnummer doelwit is geworden van iemand die hier misbruik van wil maken. Goed dat je inmiddels al het besluit hebt genomen om een nieuw nummer aan te vragen. Dan weet je direct dat je er van af bent.

Nu zie ik dat er voor die nummerwijziging kosten in rekening zijn gebracht door mijn collega. Omdat het hier om vervelende omstandigheden gaat, heb ik zojuist de kosten voor het wijzigen van het nummer weer teruggestort op het beltegoed 😉.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje!

Reageer