.

Beantwoord

Overgestapt naar prepaid van Simyo?

  • 24 January 2024
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Mijn nummer is overgezet naar prepaid, nu nog met een tijdelijk nummer maar ik kan niet bellen.

op 16 feb zal mijn nummer worden overgezet. Zit ik nu een maand lang zonder telefoon?

Misschien zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt

Diaan

icon

Beste antwoord door Roeqajja 25 January 2024, 13:17

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Daan27,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie inderdaad dat je nummer op 16 februari overgezet wordt naar de Prepaid. Dat betekent dat je tot die tijd met je oude simkaart/eSIM kunt bellen met je eigen nummer. Vanaf 16 februari kun je met je nieuwe wachtwoord inloggen in Mijn Simyo om je eSIM dan opnieuw te installeren.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hoi

E-sim lijkt actief in de app maar ik kan niet bellen of gebeld worden, kreeg sms niet binnen, 0,01 cent overgemaakt voor verificatie en ook daarop geen mail ontvangen. 

Wat zou er mis kunnen zijn?

alle stappen doorlopen met collega’s via whatsapp met ander nummer.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Daan27,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode per mail toe. 

Groetjes
Seren

Badge

Hoi Seren, ik heb gisteren een prive bericht gestuurd, maar nu zat ik even op het forum te kijken naar gelijksoortige problemen met geen netwerkbereik met Esim. Ik zie echt nergens dat er een oplossing is gevonden. En nog altijd zit ik zonder telefoonbereik.

Is er een oplossing?

Groetjes Daan

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Daan27,

Bedankt voor je reactie. Seren zal jouw privébericht beantwoorden en je daar verder helpen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer