Hallo,
Ik heb een vraag betreffende mijn overstap naar een andere provider. Vodafone zou mijn contract bij jullie opzeggen maar ik heb van jullie nooit een bevestiging gehad dat mijn contract stop gezet word vodafone heeft wel bevestigd dat mijn nummerportering wel is goed gekeurd en dat deze op 03-09-2012 overgezet zou worden.. Nu heb ik zelf mijn contract maar bij jullie maar per 01-10-2012 stopgezet om zo te proberen dubbele kosten te voorkomen. graag zou ik willen weten of vodafone daad werkelijk mijn contract bij jullie heeft beeindigd en dat ik op 03-09 gewoon via vodafone kan bellen..
Alvast bedankt.
Hans Mulder
Welkom op het forum HansMulder,
Volgens onze gegevens is je contract beëindigd. Je telefoonnummer is inderdaad op 3/9 over gezet naar Vodafone. Er worden geen vaste abonnementskosten voor de maand september in rekening gebracht.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens is je contract beëindigd. Je telefoonnummer is inderdaad op 3/9 over gezet naar Vodafone. Er worden geen vaste abonnementskosten voor de maand september in rekening gebracht.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik heb een vraag betreffende mijn overstap naar een andere provider. Vodafone zou mijn contract bij jullie opzeggen maar ik heb van jullie nooit een bevestiging gehad dat mijn contract stop gezet word vodafone heeft wel bevestigd dat mijn nummerportering wel is goed gekeurd en dat deze op 03-09-2012 overgezet zou worden.. Nu heb ik zelf mijn contract maar bij jullie maar per 01-10-2012 stopgezet om zo te proberen dubbele kosten te voorkomen. graag zou ik willen weten of vodafone daad werkelijk mijn contract bij jullie heeft beeindigd en dat ik op 03-09 gewoon via vodafone kan bellen..
Alvast bedankt.
Hans Mulder
Update..
De overstap naar vodafone is gelukt..
Maar de vraag of mijn contract bij Simyo nu beeindigd is blijf staan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.