Skip to main content
Op 6 juli j.l. ben ik overgestapt van Ben naar Simyo. Simyo zou voor beëindiging van het abonnement zorgen. Ik ontvang echter nog steeds facturen van Ben. Eind augustus kreeg ik nog een factuur van Ben. Wat is er mis gegaan?

Bedankt voor uw hulp
Misschien is het wel je laatste oftewel je finale factuur. Maar ik zou contact opnemen met BEN met de vraag waarom. Zij sturen ze namelijk, niet Simyo.
Hoi Kribbink,



Welkom op het Simyo Forum.



Erg leuk om te lezen dat je voor Simyo hebt gekozen 🙂 Dat je nu nog rekeningen krijgt van jouw oude provider. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. Bij ons in het systeem kan ik terugvinden dat jouw nummer op 15 juli door ons is overgenomen. Vanaf dat moment zou het abonnement bij jouw vorige provider gestopt moeten zijn.



Zoals Raytje aangeeft, is het mogelijk dat je nog een eindafrekening oftewel ene laatste factuur hebt ontvangen van jouw oude provider. Helaas kan ik dit niet voor je nagaan. Je kunt het beste contact opnemen met hen. Wil je ons op de hoogte houden?



@Raytje, je bent heerlijk op dreef! Bedankt voor al je hulp :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Nummerbehoud'. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela
Doe het graag.. Dus zoals altijd weer graag gedaan 😃
Doe het graag.


Heel fijn 😳

Reageer