Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



Ik ben sinds ik me kan herinneren Vodafone gebruiker, maar wil sinds kortgeleden overstappen naar Simyo. Ik heb een contract geselecteerd, nummerbehoud aangevraagd en een simkaart ontvangen. Vandaag is 'de dag dat mijn nummer over wordt gezet'. Ik heb zo'n 100 waarschuwingen gehad van (zowel van Vodafone als Simyo volgens mij) dat ik op moet passen dat ik de nieuwe simkaart pas gebruik wanneer mijn bundel actief is, omdat ik anders hoge tarieven betaal.



Mijn concrete vraag: hoe zie ik of mijn bundel al actief is? En als dat niet het geval is, wanneer wordt deze dan actief? Volgens mij kan ik namelijk ook nog eens drie dagen mijn oude vodafone simkaart gebruiken, of vergis ik me daarin? Op de vodafone app staat namelijk dat de maand waarvoor ik betaal nog '3 dagen resterend heeft'.



Ik hoor graag spoedig van jullie.



Met vriendelijke groet,

Matthijs van den Wijngaard
Hoi Mattiasje, welkom op het forum van Simyo! :)



Helemaal goed dat je dit even checkt om te voorkomen dat je toch nog voor ongewilde kosten komt te staan 🙂



Je bundels zijn al in de nacht geactiveerd van de dag dat we je nummer overnemen, oftewel je kan meteen gebruik maken van je abonnement als we je nummer hebben overgenomen en ik zie dat je dat dan ook vrijdag meteen hebt gedaan, helemaal goed :)



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?

Reageer