Skip to main content
Ik had nog ergens een oude simkaart liggen van paar jaar geleden en wil deze gaan gebruiken. Kan dat ? Echter de gegevens zoals PIN code en Puk code ben ik kwijt. Weet wel het 06 nummer (06******** en kaartcode (45385982). Kan ik hiervan alsnog de Pin code en Puk code van ontvangen ?
Een oude simkaart blijft wel een tijd houdbaar.

Het volgende valt te proberen; kijk eens of je met dat telefoonnummer nog in kunt loggen (ww procedure weet ik niet precies) in je Mijn Simyo omgeving. Daar kan je je puk code en PIN code namelijk ook vinden.
De kaart is toch nog niet geactiveerd?
Bedankt voor je antwoord. Daar ik nieuw ben weet ik niet precies hoe het allemaal werkt. Heb inmiddels een prive bericht gestuurd. Sorry.
Een oude simkaart blijft wel een tijd houdbaar.

Het volgende valt te proberen; kijk eens of je met dat telefoonnummer nog in kunt loggen (ww procedure weet ik niet precies) in je Mijn Simyo omgeving. Daar kan je je puk code en PIN code namelijk ook vinden.





Bedankt voor je antwoord.

Voor dit 06 nummer had ik destijds ook nog geen account aangemaakt voor ;mijn simyo'.

Heb begrepen dat je voor elk 06 nummer een nieuw account moet aanmaken. Heb nu sinds 2 dagen eenaccount aangemaakt met mijn nieuwe simkaart voor mijn 1e smartphone. Het oude 06 nummer is voor mijn 2e gewone ouderwetse gsm. weet nu jiet hoe ik een account kan toevoegen/aanvragen daar de oude 06 simkaart al enkele jaren vond in een of andere lade.
De kaart is toch nog niet geactiveerd?





Nee, destijds ook nog geen account aangemaakt.  nu pas 2 dagen wel gedaan met mijn nieuwe simkaart daar ik mijn 1e smartphone heb gekocht. De oude wil ik gebruiken voor mijn 2e oude gewone gsm tot ik met mijn nieuwe om kan gaan.
PB ontvangen Mango en beantwoord.



Hoop dat je er uitkomt.

Anders nogmaals hier aan de bel trekken, zodat er morgen een moderator naar kan kijken.
Hallo Mango, welkom op ons forum :)



Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Bellen gezet. Op die manier kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



Je vraagt je hierboven af of je je oude ongebruikte simkaartje kunt gaan gebruiken, er mee bellen.

koorelle en de leon hebben erg hun best gedaan om met je mee te denken, maar wat je niet vermeld had, was dat het om een ongebruikte prepaid simkaart gaat.

Wanneer je een prepaid simkaart 6 maanden niet gebruikt vervalt deze. Het nummer en het resterende beltegoed verdwijnt dan.

Jij hebt deze simkaart dus nog nooit gebruikt en hij is in september 2011 al uitgeschakeld.

Hierover hebben we ook 2 mailtjes gestuurd destijds, eind augustus. Heb je die nooit gezien?





koorelle en de leon, dank jullie voor de assistentie!

Reageer