Skip to main content
Hallo,

Als het goed is, heb ik een nieuw sim only abonnemen, met nummerbehoud en afsluiten van de oude provider.

Nu heb ik net met de oude provider gebeld en die zegt dat mijn abonnement niet is opgezegd, terwijl wel mijn nummerbehoud per 26 augustus in zou gaan.

Moet ik nu alsnog zelf mijn abonnement opzeggen ?? Of heb ik een foutief antwoord van mijn oude provider gehad.??

Groetjes Martine
Sowieso, moet je, als je behoud van je nummer wilt, niet zelf je huidige contract opzeggen!

Als Simyo heeft aangegeven dat je huidige nummer op 26/08 gaat worden overgezet dan mag je daar ook van uitgaan.



Waarom heb je eigenlijk contact opgenomen met je huidige provider? Een onderbuikgevoel?
Ik zou daar ook maar van uitgaan. Er is met jou toch over gecommuniceerd per email door Simyo? Datum van nummerportering enz.? Het is natuurlijk nog geen 26 augustus. :p
Hallo,

Als het goed is, heb ik een nieuw sim only abonnemen, met nummerbehoud en afsluiten van de oude provider.

Nu heb ik net met de oude provider gebeld en die zegt dat mijn abonnement niet is opgezegd, terwijl wel mijn nummerbehoud per 26 augustus in zou gaan.

Moet ik nu alsnog zelf mijn abonnement opzeggen ?? Of heb ik een foutief antwoord van mijn oude provider gehad.??

Groetjes Martine




Hoi Diversion600,



Welkom op het forum! :)



Het is een afspraak onderling tussen providers dat wanneer je huidige provider toestemming geeft dat wij je nummer op een bepaalde datum mogen overnemen dit betekent dat hiermee automatisch je abonnement is beëindigd bij deze provider per die datum.



Ik heb even voor je in onze gegevens gekeken en zie dat er inderdaad door je huidige provider toestemming is gegeven voor 26-8, dus per die datum zal ook je abonnement bij hen zijn beëindigd 🙂.



@ RicoK & de leon bedankt voor het meedenken! 😉

Reageer