Skip to main content

.

Voor mijn moeder Simyo Prepaid aangevraagd met nummerbehoud, echter is haar oude provider L-mobi niet meer actief en kan zij geen sms ontvangen voor de verificatiecode. Hoe zorgen we dat ze toch nummerbehoud kan aanvragen? 

Zie https://l-mobimobile.nl voor info.

Je dient je klantnummer op te geven dan is die code niet nodig.

Dat word hier ook nog uitgelegd 

https://porteren.nl/simyo/nl

Als je je klantnummer weet van l mobile kun je het bij Simyo ingang zetten.

Dankjewel!!

Ik kom alleen nergens de optie tegen om het klantnummer op te geven en blijf tegen de sms code aanlopen. 

Het staat er wel heel duidelijk maar via de link loop ik toch weer tegen de vertificatie code aan

Hallo, 

Ik loop ook tegen dit probleem aan. Als ik mijn telefoonnummer in voer dan moet ik een verificatiecode invullen die ik niet kan ontvangen omdat ik geen sms'jes meer kan ontvangen. Ik kan nergens een klantnummer invullen. Hoe kan ik nu toch mijn nummer behouden? Ik hoor het graag zsm want ik weet niet hoe lang het nummer nog behouden wordt bij L mobi. 

Hoi @Enne en @I.M.N.,

Bedankt voor jullie bericht. Om het nummerbehoud zo snel mogelijk te regelen, adviseer ik jullie om contact op te nemen met onze klantenservice (als jullie het nummerbehoud nog niet hebben aangevraagd met het klantnummer). Onze klantenservice kan het nummerbehoud voor jullie in orde maken. Zorg er wel voor dat jullie het klantnummer bij de hand hebben. Vaak wordt het nummerbehoud dan binnen één dag overgezet. 

@RobbyTown, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Seren

Hoi,

Hetzelfde probleem hier. Ik krijg een code toegestuurd via SMS om mijn huidige nummer te bevestigen maar ik kan deze sms code niet ontvangen. 

Advies opgevolgd om de klantenservice te bellen maar daar was niet bekend hoe dit probleem op te lossen.  

Hoe nu verder?

Mvg,

Peter

Hoi @Peter_1,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, persoonlijke gegevens (adres, e-mailadres en geboortedatum) en jouw klantnummer van de vorige provider? Je ontvangt dan geen sms-code meer, je nummer wordt geverifieerd door middel van je klantnummer. 🙂

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer