Zoals de titel al zegt, ik kan niet meer bellen, niet bij oude provider, niet bij simyo, en nu??
Bladzijde 1 / 1
Als aanvulling op bovenstaande wik ik even aangevendat mijn aansluiting wegens administratieve redenen buiten werking isgesteld! Heeft er iemand een idee welk nummer ik kan bellen om dit enigszins op te laten lossen???
Tussen 09:00 en 17:30 kun je 0900-8090 (35 cent per gesprek) bellen.
Had je je simkaart al geactiveerd op mijn simyo (voordat het nummer werd overgezet?). Zo niet dan gaat dat wel eens fout. Laat even weten of je telefonisch contact hebt gehad en laat het even weten als het is opgelost!
Had je je simkaart al geactiveerd op mijn simyo (voordat het nummer werd overgezet?). Zo niet dan gaat dat wel eens fout. Laat even weten of je telefonisch contact hebt gehad en laat het even weten als het is opgelost!
Hoi ErwinAvontuur, welkom op ons forum en welkom bij Simyo :)
Het bleek dat je, zoals Groentjuh aangeeft, je simkaart nog niet had geactiveerd. In je gegevens zie ik dat je dat gedaan hebt inmiddels. Werkt alles naar behoren nu?
Het bleek dat je, zoals Groentjuh aangeeft, je simkaart nog niet had geactiveerd. In je gegevens zie ik dat je dat gedaan hebt inmiddels. Werkt alles naar behoren nu?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.