Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieoud abonnement veel later opgezegd door Simyo?
Mijn oude provider Simpel wilde een paar dagen geleden nog een bedrag van mijn rekening incasseren. Op mijn opmerking dat ik al maanden bij Simyo ben, kreeg ik als antwoord, dat  pas per 17 december jl. mijn abonement aldaar was beëindigd. Hoe kan dat?
Volgens mij moet je toch bij Simpel zijn dan om te vragen hoe dat kan? Zij willen incasseren!
Welkom op het forum charel6567,
Je oude provider heeft de opzegging waarschijnlijk niet helemaal goed verwerkt. Ik zie in ieder geval dat je telefoonnummer per 24/9/12 is overgezet naar Simyo. Dit zou dan ook de opzegdatum moeten zijn bij je vorige provider. Hopelijk heb je wat aan deze informatie als je contact met ze opneemt.
Groetjes,
Alex
Je oude provider heeft de opzegging waarschijnlijk niet helemaal goed verwerkt. Ik zie in ieder geval dat je telefoonnummer per 24/9/12 is overgezet naar Simyo. Dit zou dan ook de opzegdatum moeten zijn bij je vorige provider. Hopelijk heb je wat aan deze informatie als je contact met ze opneemt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.