Mijn huidige abonnement bij KPN loopt tot oktober, ik heb nummerbehoud aangevraagd maar mijn nummer wordt pas overgezet in december. Hoe zit het met de kosten en het abonnement van KPN. Loopt deze door totdat simyo geactiveerd word of stopt deze eind september en heb ik hierna nog internet/sms/belminuten?
Michel
Bladzijde 1 / 1
Hi MichelT, welkom op het forum van Simyo :)
Jouw huidige telefoonnummer valt binnen een zakelijk contract bij KPN. Om die reden wordt je nummer pas in december overgezet; je hebt 3 maanden opzegtermijn.
Tot die dag, 24 december, blijf je gewoon je oude telefoonnummer gebruiken bij KPN. Zolang je je Simyo simkaart maar voor die dag activeert, gaat ook op 24 december de abonnement bij ons in. En niet eerder. Wacht je langer met activeren, dan gaat je abonnement natuurlijk ook later in, maar ben je onbereikbaar ;)
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Jouw huidige telefoonnummer valt binnen een zakelijk contract bij KPN. Om die reden wordt je nummer pas in december overgezet; je hebt 3 maanden opzegtermijn.
Tot die dag, 24 december, blijf je gewoon je oude telefoonnummer gebruiken bij KPN. Zolang je je Simyo simkaart maar voor die dag activeert, gaat ook op 24 december de abonnement bij ons in. En niet eerder. Wacht je langer met activeren, dan gaat je abonnement natuurlijk ook later in, maar ben je onbereikbaar ;)
Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.