Skip to main content
Beste Simyo,

Ik ben nu bijna een jaar een tevreden klant bij jullie. Echter, heb ik bij een andere provider een mooie telefoonaanbieding gezien. Ik wilde om praktische redenen mijn nummer meenemen naar de nieuwe provider. Ik kreeg echter vandaag te horen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud door Simyo geweigerd is, omdat mijn nummer nog niet is vrijgegeven voor nummerbehoud. Mijn contract loopt op 3-7-15 af en ik dacht dat je nummerbehoud 60 dagen van tevoren aan kon vragen.



Kunnen jullie mij helpen, voor ik straks met dubbele abonnementskosten zit.



Bedankt!
Hoi Mach286, welkom op het Simyo forum!



Erg jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Je kunt dit 60 dagen van tevoren aanvragen. Alleen kan de overstapdatum niet vroeger zijn dan de einddatum van je jaarcontract.



Ik heb even gekeken en zie dat de overstapdatum te vroeg was. Er zijn twee aanvragen ingediend met als overstapdatum 24 juni en 25 juni. Ook zie ik een nieuwere staan met als overstapdatum 3 juli. Mijn collega van nummerbehoud zal je aanvraag in behandeling nemen. Van je nieuwe provider ontvang je de status van het nieuwe verzoek.



Heb ik je vraag volledig beantwoord?

Reageer