Skip to main content
Hallo,



Teneerste ben ik een tevreden simyo klant waar ik tot nu toe nooit problemen hebt gehad. De reden is ook dat ik bij een ander provider met een toestel een stuk goedkoper uitkomt dan met een lostoestel te kopen en verder gaan met simyo simonly abbonement. Vandaag heb ik een nieuw abbonement afgesloten bij een ander provider met een telefoon. Ik heb wel nummerbehoud gedaan, omdat ik mijn nummer graag wil meenemen naar de nieuwe provider. Maar ik dacht dat de nieuwe provider het van zelf zou regelen, omdat simyo maandelijks opzegbaar was. Maar nu zie ik dat mijn abbonement tot 19-03-2015 geldig is. Dus mijn vraag is nu, kan de nieuwe provider mijn nummer niet meenemen van simyo? of hoe zit dat?



Hopelijk hoor ik z.s.m. van jullie!



Mvg,



Ibrahim
Hoi lbo0w38,



Je hebt gisteren als het goed is dezelfde vraag in dit topic geplaatst en zojuist beantwoord. Je hoeft niet bang te zijn dat we niet aan je vraag toekomen, we proberen 'm binnen één werkdag te beantwoorden 🙂