NB Indien je zelf je lopende contract beëindigt kan het zelfs voorkomen dat je je nummer niet meer kan meenemen. Dus NIET zelf opzeggen bij je huidige provider.
Oh ja... Als ik deze topic wil stoppen (of verwijderen), hoe doe ik dat?
Btw interessante avatar heb je. Spinnen zijn nuttige dieren en de moeite waard om te observeren. Dat lukt i.i.g. niet gillend staande op een stoel ;)
Zoek voor de aardigheid maar eens uit hoeveel spinnen er gemiddeld in iedere woning verblijven. Leuk weetje voor alle mensen die spinnen het liefst vanaf die stoel gillend bekijken! 😉
Zoek voor de aardigheid maar eens uit hoeveel spinnen er gemiddeld in iedere woning verblijven. Leuk weetje voor alle mensen die spinnen het liefst vanaf die stoel gillend bekijken! ;)
Interessant gegeven. Ikzelf word van spinnen niet warm of koud maar zet ze wel het huis uit want we zijn niet niet zo van de rag in hoeken en gaten.
Enne...wie weet wat er allemaal op 8 pootjes over je dekbed heen scharrelt, 's nachts als jij lekker ligt te slapen.. D
Welterusten allemaal straks :p
Hoi Webfanatic,
Wanneer je met nummerbehoud overstapt naar Simyo dan zegt Simyo het abonnement voor je op bij je huidige provider.
Dit hoeft je zelf niet te doen. Simyo houdt je op je de hoogte van de status van je nummerbehoud per e-mail.
Bedankt voor je reactie. Ik had ondertussen al het antwoord van andere (geweldige) forumleden gekregen, maar toch bedankt.
Toevallig toch nog een ander klein vraagje, die jij als moderator mogelijk kunt beantwoorden.
Mijn eerste badge heb ik al (jippie!), maar kan ik ook ergens terugvinden welke badges er nog meer zijn en hoe je die kunt verdienen?
Ik wordt namelijk graag versierd weet je.... hihi
Haha leuk dubbelzinnig 🙂. De badges kun je bekijken op de overzichtspagina van het forum (rechtsonder).
Groetjes,
Alex
Hoi RicoK,
Ik ga dat voor je uitzoeken hoe je badges kan verdienen.
Ik heb nu een nieuw abonnement bij simyo en wil mijn abonnement bij simpel per direct opzeggen met nummerbehoud en neem de eventuele kosten heb al geprobeerd bij klantenservice van simyo maar dan ik pas op maandag terecht
Hallo
Als ik het goed lees heb je het nu niet goed gedaan, eerst een abo bij Simyo nemen, dan pas bij Simpel opzeggen met nummerbehoud. Dat nummerbehoud gaat op deze wijze dus niet meer lukken, dat kan alleen op de manier zoals ik eerder beschreven heb.
Is al gebeurt alles is in kannen en kruiken
Bedankt voor de update
Hoi
Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat het inmiddels allemaal is geregeld.
Bedankt voor de hulp
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.