.

Beantwoord

Opzegging abonnement bij oude provider

  • 13 March 2013
  • 17 reacties
  • 693 Bekeken

Badge
Wordt bij de bestelling van een Simyo prepaid simkaart mét nummerbehoud door Simyo automatisch mijn lopende abonnement bij KPN opgezegd of moet ik dat zelf nog regelen?
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 10:43

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 7
Bij het aanvragen van nummerbehoud dat gedaan wordt door de nieuwe provider geldt dit tevens als beëindiging bij je oude provider. Dit is uiteraard mogelijk indien je je lopende contract hebt uitgediend.

NB Indien je zelf je lopende contract beëindigt kan het zelfs voorkomen dat je je nummer niet meer kan meenemen. Dus NIET zelf opzeggen bij je huidige provider.
Badge
Bedankt RicoK! Antwoord is duidelijk. Heb zelf niet opgezegd, ga dat ook niet doen. Wacht lekker geduldig af. Komt helemaal goed dus!
Oh ja... Als ik deze topic wil stoppen (of verwijderen), hoe doe ik dat?
Reputatie 7
Badge +9
Zelf je topic verwijderen of stoppen kan niet. Dat moet een mod doen. Maar laat dit topic maar staan. Wellicht heeft een ander er ook wat aan.
Btw interessante avatar heb je. Spinnen zijn nuttige dieren en de moeite waard om te observeren. Dat lukt i.i.g. niet gillend staande op een stoel ;)
Badge
En wat nog veel leuker is....
Zoek voor de aardigheid maar eens uit hoeveel spinnen er gemiddeld in iedere woning verblijven. Leuk weetje voor alle mensen die spinnen het liefst vanaf die stoel gillend bekijken! 😉
Badge
Ik geloof dat mijn vriendin deze topic maar beter even kan overslaan.... :-S
Reputatie 7
Ik ben er ook niet zo heel erg dol op....:rolleyes:. Ik zal er niet gillend van op een stoel gaan staan, maar zo'n dikke zwarte met lange harige poten kom ik liever niet tegen. 🆒
Reputatie 7
Badge +9
En wat nog veel leuker is....
Zoek voor de aardigheid maar eens uit hoeveel spinnen er gemiddeld in iedere woning verblijven. Leuk weetje voor alle mensen die spinnen het liefst vanaf die stoel gillend bekijken! ;)

 
Interessant gegeven. Ikzelf word van spinnen niet warm of koud maar zet ze wel het huis uit want we zijn niet niet zo van de rag in hoeken en gaten. 
Enne...wie weet wat er allemaal op 8 pootjes over je dekbed heen scharrelt,  's nachts als jij lekker ligt te slapen.. ⭕️D

Welterusten allemaal straks :p
Badge +6
Wordt bij de bestelling van een Simyo prepaid simkaart mét nummerbehoud door Simyo automatisch mijn lopende abonnement bij KPN opgezegd of moet ik dat zelf nog regelen?

Hoi Webfanatic,

Wanneer je met nummerbehoud overstapt naar Simyo dan zegt Simyo het abonnement voor je op bij je huidige provider.
Dit hoeft je zelf niet te doen. Simyo houdt je op je de hoogte van de status van je nummerbehoud per e-mail.
Badge
Hoi Natascha,

Bedankt voor je reactie. Ik had ondertussen al het antwoord van andere (geweldige) forumleden gekregen, maar toch bedankt.
Toevallig toch nog een ander klein vraagje, die jij als moderator mogelijk kunt beantwoorden.
Mijn eerste badge heb ik al (jippie!), maar kan ik ook ergens terugvinden welke badges er nog meer zijn en hoe je die kunt verdienen?
Ik wordt namelijk graag versierd weet je.... hihi
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Webfanatic,

Haha leuk dubbelzinnig 🙂. De badges kun je bekijken op de overzichtspagina van het forum (rechtsonder).

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Alex, ja, die kan ik ook vinden, maar ik heb geen informatie kunnen vinden hoe je de badges 'verdient'.
Badge +6
Alex, ja, die kan ik ook vinden, maar ik heb geen informatie kunnen vinden hoe je de badges 'verdient'.

Hoi RicoK,

Ik ga dat voor je uitzoeken hoe je badges kan verdienen.

Ik heb nu een nieuw abonnement bij simyo en wil mijn abonnement bij simpel per direct opzeggen met  nummerbehoud en neem de eventuele kosten heb al geprobeerd bij klantenservice van simyo maar dan ik pas op maandag terecht

Hallo @Alex53 , als je bij Simyo een mobiel abo neemt met nummerbehoud, communiceren zij dat met je oude provider. Je oude provider geeft dan een datum op wanneer je nummer vrij komt en je oude provider neemt ook met jou contact op over de afhandeling van opheffing van je mobiele abo.

Als ik het goed lees heb je het nu niet goed gedaan, eerst een abo bij Simyo nemen, dan pas bij Simpel opzeggen met nummerbehoud. Dat nummerbehoud gaat op deze wijze dus niet meer lukken, dat kan alleen op de manier zoals ik eerder beschreven heb.

 

 

 

Is al gebeurt alles is in kannen en kruiken

Bedankt voor de update @Alex53 , goed om te lezen dat alles rond is.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alex53,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat het inmiddels allemaal is geregeld. 😊

Bedankt voor de hulp @JanD, dit wordt gewaardeerd!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer