Skip to main content
Beste Simyo,



Vorige maand is via een andere provider mijn abonnement bij Simyo opgezegd omdat ik nummerbehoud had aangevraagd. Ik zie nu echter nog steeds bij mijn overzicht staan dat ik belminuten heb voor deze maand. Is mijn abonnement dan wel echt opgezegd (het nummer is wel overgegaan)? Kunnen jullie dit voor mij nagaan?



Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Eline Kleiwegt
Hoi elinek,



Ik heet je graag welkom op ons forum, alhoewel ik geloof dat we je niet lang zullen zien :(



Erg jammer om te lezen dat je Simyo hebt verlaten voor een andere provider. Zou je willen delen waarom je hiervoor hebt gekozen? Ik zie dat je telefoonnummer op 06-06-2014 is overgenomen door de nieuwe provider. Dat is dus wel allemaal goed gegaan. Je account loopt nog tot 01-07-2014, daarna kun je niet meer inloggen.



Heb ik je vragen zo goed beantwoord?
Als ik het goed begrijp is dat dan doordat ik nog 6 dagen in juni zit?



Ik wil best delen waarom ik mijn contract bij simyo heb opgezegd. Dit komt doordat ik via mijn werk een telefoonabonnement heb gekregen. Verder had ik geen enkele reden om simyo te verlaten, altijd heel tevreden geweest.



Vriendelijke groet,

Eline
Hoi elinek,



Je aansluiting was vrij om overgenomen te worden. Je hebt ergens in mei de nieuwe bestelling gedaan en een aanvraag ingediend voor nummerbehoud. Deze is toen goedgekeurd voor 6 juni. De andere provider heeft vervolgens op 6 juni je nummer overgenomen. Dat is het hele verhaal :)



Heb ik het zo duidelijk voor je uitgelegd?

Reageer