.

Beantwoord

Opzeggen oud abonement

  • 23 April 2013
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Badge
hoi ik heb een vraagje ik ben sinds kort overgestapt naar simyo,
heb nummerbehoud maar weet niet zeker of simyo ook mijn oude abonement heeft opgezegd weet iemand van jullie dat?
icon

Beste antwoord door MartijnR 24 April 2013, 09:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je nummerbehoud hebt aangevraagd wordt je daarvan op de hoogte gehouden. Indien je al een simyo sim hebt ontvangen en geactiveerd kun je met dit tijdelijke nummer tegen pay as you go tarieven bellen.
Op het moment dat je nummer is overgezet gaat je bundel is.
P.s check je email en spamfilter. In het verleden zat er nog wel eens een mail in de filter.
Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier ook eens:http://www.simyo.nl/klantenservice/nummerbehoud
Badge +6
Hoi Susanver,

Welkom op het forum!
Zoals Martijn® al heeft aangegeven zegt Simyo het abonnement voor je op wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd.

@Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge
Hoi Susanver,

Welkom op het forum!
Zoals Martijn® al heeft aangegeven zegt Simyo het abonnement voor je op wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd.

@Martijn® bedankt voor het meedenken.


Hallo,

Mijn abbonement loopt al en alles is ook al geregeld kwa simyo betreft,
maar kan ik er vanuit gaan dat simyo mijn oude abbonement heeft afgezegd bij mijn vorige provider?
Badge +6
Hallo,

Mijn abbonement loopt al en alles is ook al geregeld kwa simyo betreft,
maar kan ik er vanuit gaan dat simyo mijn oude abbonement heeft afgezegd bij mijn vorige provider?


Hoi Susanver,

Ik zie in het systeem dat Simyo je telefoonnummer op 19 april heeft overgenomen van je vorige provider. Per die datum is het abonnement door Simyo opgezegd bij je vorige provider.

Reageer